بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارقان عامل شهادت گروهبان یکم «میلاد بیرانوند» خبر داد و گفت: شهید بیرانوند در عملیات تعقیب و گریز به صورت عمدی توسط سارقان با خودرو زیر گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
عکسی از تمرینات سپاهان در باغ فردوس گرفته شده که ستاره‌های این تیم را در حال ادامه تمرینات آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ نشان می‌دهد.
ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، ۲ گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.
محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی دوباره قلیه امیر قلعه نویی و البته رضا عنایتی به شدت موضع گرفت.
ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.
داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: گروهبان یکم "محمدرضا حاجی حسینلو" از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه که برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام‌شده بود، در حین انجام ماموریت، توسط سارق مجروح که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت رسید.
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از همکاری گردان های شهدای الاقصی و گروهان های قدس شاخه های نظامی جنبش فتح و جنبش جهاد اسلامی در شمال کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.
در حالی که پنتاگون تمرکز خود را به سوی چین و روسیه تغییر می‌دهد فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در حال آزمایش اقدامات نظارتی علیه ایران با استفاده از پهپاد‌های حسگر و هوش مصنوعی برای جبران کاهش حضور نیرو‌های امریکایی در خاورمیانه است تا شاید از این طریق بتواند بازدارندگی در برابر ایران را تقویت کند.
بازیکن سابق تیم ملی مراکش می گوید که اگر وحید هلیل هوژیچ سرمربی تیم می ماند، آنها از گروهشان صعود نمی کردند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
فرمانده انتظامی شهر ری گفت: در راستای تأمین امنیت زوار، مأموران به صورت محسوس و نامحسوس در صحن‌ها، شبستان‌ها، حریم و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی مستقر هستند.
دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: در مسابقات جهانی هندبال از پیش باخته نیستیم و دنبال برد و صعود از گروهمان هستیم.
استواریکم شهید رضا شریفی از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای مأموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.
نیرو‌های طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می‌شود یکی از سربازان وظیفه در این درگیری به شهادت رسیده و یک سرباز وظیفه دیگر زخمی شده است. هنوز هیچ مقام رسمی درباره این درگیری مرزی واکنشی نشان نداده است.
نیرو‌های طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می‌شود یکی از سربازان وظیفه در این درگیری به شهادت رسیده و یک سرباز وظیفه دیگر زخمی شده است. هنوز هیچ مقام رسمی درباره این درگیری مرزی واکنشی نشان نداده است.
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه از شهادت «خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه جنوبی سرایا القدس در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در غزه خبر داد.
درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.
تیپ جنین در گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تعرض به بسام السعدی از رهبران این جنبش به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ