زاهدان- با تحقق قول رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، تعدادی از بازداشتی‌های حوادث اخیر این استان آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که بر اثر وقوع سیل در این کشور در ۴ روز اخیر، ۳۸ نفر کشته و ۵۷ تَن زخمی شده‌اند.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۱.۵ میلیون نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که ۲۵ درصد گوشت قرمز، ۳۸ درصد دام سبک و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.
شائبه چینش و مهندسی انتخابات به وجود می‌آید اما داوری ابایی از این شائبه‌ها ندارد و تخلفش مورد حمایت وزارت ورزش نیز قرار دارد.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز از شناسایی ۳۸ تخلف زیست محیطی و دستگیری ۶۸ نفر در رابطه با این تخلفات خبرداد.
فردا مجمع پرسپولیس: عزل ۳نفر از هیات‌مدیره!
اصفهان- مدیر دفتر بهره‌برداری و تاسیسات آبفای استان اصفهان گفت: در حال حاضر برای ۳۸ هزار نفر در ۳۰۵ روستای استان اصفهان با تانکر، آبرسانی سیار می‌شود.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) پیشتر بامداد جمعه، شمار قربانیان زلزله در جنوب این کشور را ۳۸ هزار و ۴۴ نفر کشته اعلام کرد. این مرکز افزود که در این زمین لرزه تا بامداد روز جمعه بیش از ۱۰۸ هزار نفر نیز زخمی شدند.
دادگاهی در مصر ۳۸ نفر را به‌دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تحریک اعتراضات ضددولتی در این کشور، به حبس ابد محکوم کرد.
دادگاهی در مصر ۳۸ نفر را به‌دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تحریک اعتراضات ضددولتی در این کشور، به حبس ابد محکوم کرد.
در چهارماه اخیر، محدودیت‌های اینترنتی، موجب آسیب‌زدن به اشتغال ۳۸ درصد کارکنان مرد شده است؛ ۶۲ درصد از دوهزار نفر پاسخ‌دهنده به سوالات این نظرسنجی گفته‌اند تعدیل نشده‌اند، ۲۰ درصد گفته‌اند تعدیل شده و ۱۸ درصد گفته‌اند احتمالا به زودی تعدیل می‌شوند.
تصادف هولناک دو دستگاه اتوبوس در شهری در کشور آفریقایی سنگال، به کشته شدن دست کم ۳۸ نفر منجر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۸ کیسه آرد قاچاق و فاقد مجوز در یکی از محلات شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
در حادثه ورود یک دستگاه خودرو به تجمع تماشاچیان در یک مسابقه دوچرخه سورای در نیجریه، ۱۴ نفر کشته و ۲۴ تَن هم زخمی شدند.
ساکنان و یک گروه اجتماعی محلی در نیجریه گفتند که افراد مسلح در حمله به دو روستا در شمال نیجریه دست‌کم ۳۸ نفر را کشتند و بیش از ۱۰۰ خانه را سوزاندند.
سی و هشت نفر از بازداشتی‌های حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان آزاد شدند.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۴۳ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
مقامات آمریکایی می‌گویند تیراندازی در محوطه مدرسه ای واقع در کالیفرنیا دست کم شش زخمی برجای گذاشته است.
این آتش سوزی‌ها در استان الطارف در شرق الجزایر روی داده است و تا کنون ۲۰۰ نفر نیز زخمی شدند.
از ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ شمسی به مدت یک ماه «مبادله بزرگ اسرای ایران و عراق» انجام شد و حدود ۳۸ هزار ایرانی به کشور بازگشتند. در مقابل ۴۰ هزار عراقی هم بودند که موقع تبادل اسرا وضعیت‌شان این‌طوری بود: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفرشان به‌صورت رسمی و کتبی به صلیب سرخ اعلام کردند که به کشورشان بازنمی‌گردند. ۳ هزار نفر هم اعلام نکردند که بازنمی‌گردند، ولی باز‌نگشتند.
بانک‌ها وام اجاره ندهند، جریمه مالیاتی می‌شوند
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ