کاراته‌کاهای ایرانی اعزامی به مسابقات اوپن پاریس به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.
کارشکنی درویش و نخریدن بازیکن خارجی در پرسپولیس
فیلم افشاگری بی‌سابقه فردوسی‌پور علیه کارشکنی صداوسیما
کارشکنی انگلیس علیه ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناها
سرپرست هیات فوتبال استان تهران گفت: فرصت در حال سپری شدن است و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت انتخابات هیات را برگزار کنیم.
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
کارشکنی ترکیه، رنکینگ دورقمی جهان را از ملی‌پوش ایران گرفت
داور مطرح لیگ برتر که کارمند اداره برق خوزستان است در بحث موقعیت شغلی خود دچار مشکلاتی شده است.
یک نماینده مجلس به تندی از عملکرد سازمان برنامه در پرداخت حقوق معلمان انتقاد کرد و نوشت: مجلس نسبت به این کم‌کاری بی تفاوت نخواهد ماند.
پارلمان صنعا به شدت از کارشکنی آمریکا و انگلیس در روند تلاشهای میانجی گرایانه عمان در زمینه صلح یمن، انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: تلاش می‌کنیم که اجازه ندهیم چینی‌ها برخی مواد را از بازی‌های آسیایی حذف کنند.
پارلمان صنعا تحرکات انگلیس علیه یمن را به شدت محکوم کرد.
فدراسیون هندبال در مورد کارشکنی سفارت لهستان در ایران برای عدم صدور روادید برای دو ملی‌پوش هندبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق تأکید کرد که سیاست های استعماری آمریکا منافع عراق را با خطر مواجه کرده و مانع اجرای طرح های راهبردی در این کشور شده است.
کارشکنی مجدد آمریکا در دادن ویزای کشتی‌گیران ایران
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید خوان لاپورتا تنها برای ناراحت کردن او و ضربه زدن به برنامه‌هایش مانع از انجام درخواست کومان برای خرید جورجینیو واینالدوم شده است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران توضیح داد: دیدگاه ایران این است که برای این که بتواند از توافق رضایت داشته باشد و اطمینان داشته باشد که به طور کامل اجرایی می‌شود، برخی مسائل باید حل و فصل شوند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: متاسفانه از زمان تصویب قانون جهش مسکن تاکنون شورای عالی معماری و شهرسازی اقدامی نکرده و کارشکنی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ