استفان باهوکن، مهاجم کامرونی تیم کاسیم پاشا، در گفت‌وگویی با مطبوعات فرانسه، درباره زلزله ترکیه صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
اگر نمی‌توانید هیچ آنتنی را روی روتر خود مشاهده کنید، به این معنی است که آن‌ها در داخل دستگاه هستند و شما نمی‌توانید موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، بنابراین فقط مطمئن شوید که روتر در بهترین مکان برای ارائه ابزار‌های شما قرار دارد.
کیلیان امباپه اولتیماتوم باشگاه برای جدایی را یک بلوف می داند و مطمئن است اگر ماندنی شود، به تیم اصلی باز خواهد گشت.
کوثری نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اقلیم شمال عراق مطمئن باشد که اگر حرف صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی از کشور‌های اروپایی را گوش کند، خودش ضرر خواهد کرد، ابراز داشت: این‌گروهک‌ها از حمایت برخی کشور‌ها استفاده کرده و دست به اقداماتی در مرز‌های ما می‌زنند و از طرف ما هم قطعا آن چیزی که سردار باقری گفتند عملی می‌شود، هیچ کوتاهی هم در این رابطه صورت نخواهد گرفت، بلکه شدیدتر از گذشته با این گروهک‌ها برخورد خواهد شد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
حتی اگر یک درمان انجام شد، باید مو‌های خود (یا فرد مبتلا به شپش) را هر شب به مدت سه هفته شانه کنید تا مطمئن شوید که شپش جدیدی وجود ندارد. از شانه مخصوص شپش استفاده کنید. باید دندانه‌های فلزی داشته باشد که دراز و فاصله نزدیک با یکدیگر داشته باشند. از استفاده از شانه‌های پلاستیکی یا شانه‌های رایگان همراه با شامپو‌های شپش خودداری کنید.
سرطان کبد جزو سرطان‌های در حال افزایش است و اگر شما در معرض خطر هستید، باید مطمئن شوید که آزمایش‌های لازم را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری انجام می‌دهید.
الهام رمضانی گفت: برای صعود به قله ۸۰۰۰ متری لیستی از تجهیزات لازم است که در ایران به شکل محدود آن‌ها را داریم. لباس سایزم را در ایران پیدا نکردم و از نپال خریدم. در واقع در ایران هم تجهیزات داریم، اما خیلی گران‌تر است و گاهی نسبت به اصلی یا قلابی بودن آن اطمینان نداریم. کوهنوردان خیلی خوبی داریم و اگر امکانات مالی فراهم بود مطمئنم در دنیای کوهنوردی حرفی برای گفتن داشتیم.
اگر اردوغان در انتخابات شکست بخورد دوره سختی را پیش‌رو خواهد داشت. ایهور سمیولوس، رییس انجمن مطالعات خاورمیانه می‌گوید که مطمئن نیست رییس‌جمهور فعلی در صورت شکست احتمالی، سمت خود را ترک کند.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اگر اراذل و اوباش برنامه دارند و می‌خواهند خودشان را به رخ بکشند مطمئن باشند با شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.
بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
اگر می‌خواهید مطمئن شوید که گوشی شما ویروسی شده یا خیر، می‌توانید سایت‌های شبکه‌هایی مانند توییتر را باز کنید، اگر در پروفایلتان تبلیغاتی را مشاهده کردید باید تقریبا به ویروسی شدن گوشی خود پی ببرید، چراکه این سایت‌ها عموما تبلیغات غیرضروری نداشته‌اند.
زندگی در یک جهان در حال چرخش واقعاً عجیب خواهد بود. یکی اینکه همه ناظران، خود را مرکز چرخش می‌دانند. این بدان معناست که اگر در جایی می‌ایستادید و مطمئن می‌شدید که کاملاً ساکن هستید، جهان را می‌دیدید که در اطراف شما می‌چرخد. اما اگر به جای دیگری می‌رفتید، حتی به یک کهکشان دور، همچنان می‌دیدید که جهان در حال چرخش به دور موقعیت جدید شماست.
ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه هرمز را به همراه خواهد داشت و اگر پارلمان اروپا نسبت به تصمیم خودش عقب‌نشینی نکند، مطمئن باشند اقداماتی را در پارلمان خودمان دنبال خواهیم کرد و با طرح‌های چندفوریتی تردد در تنگه هرمز را برای کشتی‌های اروپایی محدود می‌کنیم که مطمئنا به نفع آن‌ها نخواهد بود، لذا بهتر است تا دیر نشده پارلمان اروپا تصمیم خودش را کنار بگذارد و عقلانیت نشان دهد و از اقدامات احساسی دست بردارد.
اگر بی‌حجابی رواج پیدا کند، مطمئن باشید که حجاب هم قیمت و ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قدرش بیشتر دانسته می‌شود و حجاب هم یک رواج کیفی بیشتری پیدا می‌کند.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.
یک فعال مطبوعاتی گفت: اگر نخواهیم از فرصت کنونی برای احیای برجام استفاده درست کنیم مطمئنا فردا دیر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ