خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد وحیدی وزیر کشور درباره تنش مرزی ایران و افغانستان و ارزیابی‌های صورت گرفته، گفت: این درگیری، درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت. در حال حاضر ما مشکلی نداریم و نقطه مرزی برای تردد باز بوده و در آرامش قرار دارد.
تنش بین ماسیمیلیانو آلگری و پل پوگبا در لحظاتی از بازی یووه و آتالانتا بالا گرفت و هافبک فرانسوی به مربی‌اش که دایم داد و بیداد می‌کرد، گفت :«آرام باش!»
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
یکی از متخصصان حق تصویر و بازاریابی ورزشی توضیح می‌دهد که در تنش اخیر بین کیلیان امباپه و پی اس جی، باشگاه مرتکب تخلف شده بود و همه جوانب را در نظر نگرفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تنش و درگیری در منطقه قفقاز به نفع هیچ کشوری نیست.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به شدت از رفتارهای لوئیز کامپوس خصوصا حضورش در رختکن این تیم پس از بازی با موناکو عصبانی است.
پیش از شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شاهد تنش بروز روی سکوهای مربوط به هواداران تیم میهمان بودیم.
مسابقات کشتی قهرمانی استان برای معرفی نفرات شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمان کشوری کشتی آزاد با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی در چند شهر پیگیری شد.
تنها چند دقیقه بعد از گل دوم آرژانتین به هلند در محوطه جریمه این تیم درگیری‌ای بین امیلیانو مارتینز و لوک دی‌یونگ اتفاق افتاد که با حضور دیگر بازیکنان به تنش کشیده شد.
«عده ای نیز از فرصت استفاده کرده و به سمت شهرداری بوکان هجوم برده و با پرتاب سنگ شیشه های ساختمان شهرداری را شکسته و چند نفر از اغتشاشگران نیز وارد ساختمان شهرداری شده و اقدام به تخریب و سرقت اموال عمومی کردند.»
ظهر امروز گزارش‌هایی از تجمع و ناآرامی در بازار اهن تهران منتشر شد.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
بنابر گزارش‌ها ۴ کشور مهم اروپایی با تنش آبی فزاینده و روند کاهشی منابع آبی مواجه هستند.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس اتفاقات ظهر امروز این دانشگاه را روایت کرده و تاکید کرد که شان و منزلت دانشگاه باید حفظ شود.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
وزیر خارجه مجارستان می‌گوید که جامعه بین‌الملل حالا باید تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کند که تشدید تنش بین مسکو و ناتو، به درگیری مستقیم نظامی منجر نشود.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به ارمنستان، در اظهاراتی، به درگیری اخیر بین این کشور و جمهوری آذربایجان پرداخت.
در پایان بازی شب گذشته اتلتیکومادرید برابر ویارئال، ماریو هرموسو با هواداران افراطی این تیم درگیر شد.
سایت گل مدعی شده است که حواشی بازی PSG و مون‌پولیه که فقط به صحنه پنالتی دوم این تیم محدود نمی‌شد، جو رختکن تیم را به تنش کشیده است.
صاحب‌نظران روس معتقدند اگر تنش‌ها میان ایران و اسرائیل شدت یابد و به‌ویژه به درگیری کشیده شود، روسیه قادر نخواهد بود به سیاست یکی به میخ یکی به نعل ادامه دهد و احتمالاً ناچار می‌شود طرف ایران را بگیرد.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ