یک مقام وزارت خارجه انگلیس گفت این کشور هنوز به تصمیمی درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحا تروریستی نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به ما اعلام کردند ویزای انگلیس برای گنج خانلو صادر شده اما هنوز به دست‌مان نرسیده و همچنان منتظریم.
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
با گذشت ۸ ماه از مراسم عقد نوعروس جوان در حالی که زندگی مشترک را شروع نکرده بود، با چشمانی اشکبار راهی شعبه ۲۸۵ دادگاه خانواده شماره ۲ ولنجک شد و وقتی پیش روی قاضی گنجی قرار گرفت، آه سردی کشید و گفت: کارشناس ارشد زبان انگلیسی هستم و در یک آموزشگاه خصوصی تدریس می‌کنم، هنوز زندگی را آغاز نکرد‌ه‌ام، همسرم دادخواست طلاق داده است.
پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
کاپیتان استقلال بعد از داستان بازی با انگلیس، هنوز کمر راست نکرده است.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
هواداران انگلیسی در شروع دیدار امشب سه‌شیرها مقابل آمریکا از یکی از شعارهای هواداران آمریکایی حاضر در استادیوم اصلا راضی نبودند.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
دراگان اسکوچیچ به تحلیل بازی ایران و انگلیس می‌پردازد و معتقد است این شکل واقعی تیم ملی ایران نبوده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پس از بازی مقابل انگلیس حاضر شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
هنوز مصدومیت این هافبک باتجربه و تکنیکی ایران به طور کامل برطرف نشده است. او در بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل تونس هم با بانداژ دست چپ به میدان رفت و به نظر می‌رسد برای مسابقه با انگلیس هم چنین شرایطی داشته باشد.
هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال ایران هنوز از ناحیه دست مصدوم است و ممکن است مقابل انگلیس هم با بانداژ به میدان برود.
کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و بهترین گزینه برای سمت راست برای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده‌اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باواریایی ها هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
صد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با ایران، حالا اوضاع کاملا متفاوت است.
بعد از شکست 0-1 انگلیس برابر ایتالیا، بوکایو ساکا که عملکرد ضعیفی داشت، مورد تمسخر رسانه های ایتالیایی قرار گرفت و آنها مدعی شد او هنوز در شوک خطای جورجیو کیه لینی در فینال یورو است.
اجاره آدمکش‌های ۱۰۰ میلیون تومانی برای قتل تاجر لاستیک
طبق اعلام روزنامه تایمز و دیگر رسانه‌های انگلیسی، کریستیانو رونالدو از وضعیت و آینده تیم راضی نیست و درخواست جدایی در تابستان سال جاری را داده است. منچستریونایتد هنوز هیچ واکنشی در این زمینه نداشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ