با آغاز شمارش آراء در دور دوم انتخابات امروز در یونان، راست‌های افراطی در آستانه ورود به پارلمان قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اثرات اولیه نیش اژد‌های کومودو به حدی است که برای طعمه آن‌ها فاجعه بار است. سم اثر فوری دارد و در نتیجه قربانی فلج می‌شود و نمی‌تواند حرکت کند.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بدلیل قابل‌پیگیری شدن کارت‌خوان‌ها بسیاری از تأمین‌کنندگان مواداولیه بصورت نقدی یا چک محصول خود را می‌فروشند در نتیجه فروش فاکتور به تولیدکنندگان مشکل و هزینه جدیدی برای آن‌ها به همراه دارد.
کریمی: صحبت‌های اولیه با آقای بیرانوند پس از فسخ قرارداد با باشگاه قبلی صورت گرفته و این موضوع از سوی بنده تایید می‌‌شود.
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت که 10 خرداد نتایج نهایی در این خصوص اعلام می شود ولی باشگاه ها می توانند امشب در سامانه مذکور، از نتیجه اولیه اطلاع کسب کنند.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
براساس نتایج انتخابات، آرای حزب کارگران ترکیه به بیش از ۹۰۰ هزار رای رسیده و چهار کرسی به دست آورده است. براساس این نتیجه، جان آتالای به عنوان نماینده پارلمان انتخاب می‌شود. او اولین نامزد پارلمان از این حزب برای منطقه زلزله‌زده هاتای بود.
صرف‌نظر از نتیجه انتخابات پیش روی ترکیه، چندین سناریوی بالقوه برای رویکرد ترکیه به شمال غرب سوریه وجود دارد. اولین سناریو حفظ وضعیت ثبات فعلی در منطقه را به دنبال دارد که در آن بعید است دولت جدید تغییری مطرح کند. سناریوی دوم خروجی نسبی را خواهد دید، نسبی از لحاظ سیستم حکومتی که در آن ممکن است ترکیه مشوق شکل‌گیری یک مجموعه حکومتی منفرد در شمال غرب سوریه باشد.
انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا می‌تواند اولین آزمون مهم دنیا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی و محتوا‌های جعلی باشد.
تیم ملی بسکتبال در حالی سهمیه جام جهانی را تصاحب کرده که طبق توافق اولیه، قرارداد سرمربی فعلی باید برای این جام تمدید شود اما به نظر می‌رسد نتیجه برخی مذاکرات و نشست‌ها تعیین کننده شود.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان گفت: نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است.
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در نیمه نخست اسفندماه به اطلاع داوطلبان می‌رسد که شامل نمره خام و نمره آزمون می‌شود. مرداد ماه سال آتی، سوابق تحصیلی داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت آموزش و پرورش اخذ می‌شود و نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می‌شود.
آیت الله سیستانی: فجایعی که بسیاری از ملت‌ها و گروه‌های قومی و اجتماعی در بسیاری از نقاط جهان – در نتیجه سرکوب فکری و دینی و سرکوب آزادی‌های اولیه و نبود عدالت اجتماعی- متحمل می‌شوند، نقش مهمی در ظهور برخی از جنبش‌های افراطی دارد. جنبش‌هایی که از خشونت کورکورانه علیه غیرنظامیان بی دفاع استفاده می‌کنند و به مراکز دینی و اماکن باستانی کسانی حمله می‌کنند که از نظر فکری و عقیده‌ای با آن‌ها متفاوت هستند.
کارشناسان آمریکایی بر این باورند که اعلام پیروز نهایی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، شاید روزها و هفته‌ها به طول انجامیده و این نتیجه با شمارش اولیه آرا قطعی نخواهد بود.
در طول دهه‌ها دانشمندان و محققان نظریه‌هایی ارائه کرده‌اند تا توضیح دهند چرا گریه شادی رخ می‌دهد. یک نظریه اولیه نشان داد این اتفاق در نتیجه احساسات سرکوب شده رخ می‌دهد؛ به این معنا که افراد هنگام تجربه یک اتفاق شادی‌آور گریه کردند که این موضوع ناشی از احساس غم و اندوه طولانی‌مدتی بود که به آن توجه نکرده بودند.
طبق اعلام آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ، نتیجه نمونه اولیه آزمایش دوپینگ یکی از کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت‌های جهانی نوجوانان سال ۲۰۲۲ مثبت بوده است.
یادمان نرود اگر باطل مذاکره می‌کند به هدف حذف حق است نه تقویت آن و امتیاز دادن به او. حتی اگر در رفتار اولیه این گونه به ذهن می‌آید که او با حق کمی نرم‌تر از گذشته برخورد می‌کند نبرد پایانی حق و باطل دیدنی است.
گزارشی که یک طرفه باشد و ما فقط به سراغ موافقان برویم، نتیجه مطلوب را از آن نمی‌گیریم. اگر تهیه گزارش برای اثر روی مخاطب و موافق کردن آن با یک تصمیم است، شیوه انعکاس صرف موافقان، اثربخش نیست. در واقع الفبای اولیه چنین گزارش خبری را ما رعایت نکرده‌ایم و هرگز نمی‌توانیم نتیجه مطلوب را بگیریم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ