وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین وزیر در امور ارتباطات از مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیرامون اختصاص باندهای فرکانس به اپراتورهای ارتباطی برای پوشش نسل پنجم تلفن همراه در سراسر کشور خبر داد.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
بدبختانه، کسانی هم مسئولیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برعهده گرفته‌اند که از قضا خودشان بیش از شهروندان عادی نیازمند امر و نهی مردم هستند. نمونه‌اش همین آقای هاشمی‌گلپایگانی است که احتمالا به دلیل اظهارنظر‌های خام و تحریک‌آمیزش در مورد پوشش بانوان از کار برکنار شد. افرادی مانند او که حتی اهمیت امری حیاتی مانند احیای دریاچۀ ارومیه را هم درک نمی‌کنند، اصولاً از چه صلاحیتِ عمومی برای امر به معروف و نهی از منکر برخوردارند که بخواهند این مسئولیت همگانی را به خود و عده‌ای از همفکران‌شان اختصاص دهند و در ازای آن از بودجۀ کشور حقوق هم دریافت کنند؟
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات، پوشش انهار و مدیریت منابع آبی موجود از سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
قوچان ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان گفت: این شهرستان با اجرای ۴۱ پویش نهال‌کاری طی یک ماه گذشته رتبه اول این حوزه در خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از اجرای طرح آبرسانی و پوشش اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: به این طرح‌های محرومیت زدایی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
در ایران ۱۸ صندوق بازنشستگی وجود دارد که درمجموع حدود ۶/۲۳ میلیون مشترک کسورپرداز و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده‌اند. از بین صندوق‌های بازنشستگی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق وزارت اطلاعات از طریق منابع داخلی خود قادر به پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان خود نبوده و در بودجه سالیانه به‌صورت مستقیم مبالغ چشمگیری به آن‌ها اختصاص می‌یابد.
سرپرست دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی از واریز ۱۱۰ میلیارد تومان در راستای کمک به تأمین مسکن معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور روحانیون بیشتر به برگزاری نمازهای جماعت اختصاص می‌یابد و تأثیر چندانی روی روند ما ندارد و کمبودهای فعلی را پوشش نمی‌دهد.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
با تصویب هیات وزیران، باقیمانده سهام متعلق به دولت در برخی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به صورت مستقیم به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند، واگذار می‌شود.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان 2 دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
بی‌بی‌سی فارسی تمام اخبار روزگذشته خود چه در شبکه تلویزیونی و چه در اینستاگرام را به خبر فوت ملکه انگلستان اختصاص داد.
چرا اگر ساعت‌ها از وقت مجلس و برنامه‌های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود ۸۰ هزار شرکت کننده اختصاص می‌یابد، دست کم همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهاد‌های دولتی که حوزه گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند و ممکن است میلیون‌ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند، اظهارنظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی‌آید؟
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ