اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی‌آید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اژه‌ای اظهار کرد: به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد صادر کرده‌ایم که اولاً با کمک نیرو‌های نظامی و امنیتی و انتظامی به طور کامل امنیت مردم و زائران اماکن مقدس را فراهم آورند و ثانیاً همه تلاش خود را به کارگیرند تا علاوه بر مباشر این اقدام جنایتکارانه که دستگیر شده، تمامی عناصر و عوامل دخیل در این حادثه تروریستی اعم از معاونان و مسببان و کسانی که به تروریست جانی مخفیگاه و سلاح و آموزش دادند را شناسایی و دستگیر کنند.
پاری سن ژرمن در تلاش است تا موافقت مدیران آرسنال برای جذب مارتین اودگارد، ستاره این تیم، را جلب کند.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
کاشمر ـ امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: اعضای شوراهای اسلامی برای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان کاشمر تلاش کنند.
وحید اشتری درباره کتاب عماد افروغ نوشت: ایندفعه رسما برای ما کتاب نوشته بود. برای جنبش دانشجویی! به قول خودش برای دولتی نشدن و مبدل شدن به ابژه یا موضوع شناسایی نقد، برای پرهیز از قدرت زدگی و توجیه ابزار به واسطه هدف، پرهیز از اعتماد مطلق به اصحاب قدرت و قداست بخشیدن به آن‌ها و … و ما این‌ها را نمی‌خواندیم. می‌خوردیم!
فخاری استاندار تهران گفت: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
ستاد حقوق بشر در گزارشی به بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات به عمل آمده برای رسیدگی به این موضوع پرداخت.
رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند. طبق این قانون تمام سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ درصدِ بودجه آن‌ها از خارج تامین می‌شود «عوامل خارجی» شناسایی خواهند شد. آمریکا و اروپا گفته‌اند که این موضوع تهدیدی برای آزادی بیان است.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
بر اساس گزارش‌های پزشکی و بیمارستانی حال عمومی دانش‌آموزان در حال حاضر مساعد است و تلاش برای شناسایی عامل این مسمومیت‌ها ادامه دارد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
در حالی که تاکنون آزمایش‌های زیادی برای شناسایی ماده تاریک انجام شده، این ماده مرموز همچنان دست نیافتنی است. اکنون فیزیکدانان آزمایش جدیدی را پیشنهاد کرده‌اند که در آن تلاش می‌شود با ارسال ساعت اتمی به نزدیک خورشید که گمان می‌رود ماده تاریک به اندازه زیادی در آنجا وجود دارد، سیگنال‌هایی را از آن‌ها پیدا کنند.
شب گذشته با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان عوامل حمله به گشت پاسگاه «چشمه زیارت»زاهدان را کمتر از چند ساعت شناسایی و سپس دستگیر شدند.
قم- جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریست‌های موتور سوار در ایذه خبر داد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریستی های موتور سوار در ایذه خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ