ستاد حقوق بشر در گزارشی به بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات به عمل آمده برای رسیدگی به این موضوع پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان در تلاش برای شناسایی هویت مردی مسلح هستند که در درگیری با پلیس کشته شد.
تام ریچاردسون، ژئوفیزیکدان در مرکز باستان‌شناسی وسکس می‌گوید: «جستجو برای مکان دفن فیل‌های ویکتوریایی کار معمول ما نیست، اما قبری با آن اندازه احتمالاً حفره بزرگی به جای می‌گذارد و بدون شک با تجهیزات رادار نفوذی زمینی که از آن استفاده خواهیم کرد، قابل شناسایی خواهد بود!»
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
پاری سن ژرمن در تلاش است تا موافقت مدیران آرسنال برای جذب مارتین اودگارد، ستاره این تیم، را جلب کند.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
کاشمر ـ امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: اعضای شوراهای اسلامی برای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان کاشمر تلاش کنند.
وحید اشتری درباره کتاب عماد افروغ نوشت: ایندفعه رسما برای ما کتاب نوشته بود. برای جنبش دانشجویی! به قول خودش برای دولتی نشدن و مبدل شدن به ابژه یا موضوع شناسایی نقد، برای پرهیز از قدرت زدگی و توجیه ابزار به واسطه هدف، پرهیز از اعتماد مطلق به اصحاب قدرت و قداست بخشیدن به آن‌ها و … و ما این‌ها را نمی‌خواندیم. می‌خوردیم!
فخاری استاندار تهران گفت: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند. طبق این قانون تمام سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ درصدِ بودجه آن‌ها از خارج تامین می‌شود «عوامل خارجی» شناسایی خواهند شد. آمریکا و اروپا گفته‌اند که این موضوع تهدیدی برای آزادی بیان است.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
بر اساس گزارش‌های پزشکی و بیمارستانی حال عمومی دانش‌آموزان در حال حاضر مساعد است و تلاش برای شناسایی عامل این مسمومیت‌ها ادامه دارد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و پیگیری های پلیس ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
در حالی که تاکنون آزمایش‌های زیادی برای شناسایی ماده تاریک انجام شده، این ماده مرموز همچنان دست نیافتنی است. اکنون فیزیکدانان آزمایش جدیدی را پیشنهاد کرده‌اند که در آن تلاش می‌شود با ارسال ساعت اتمی به نزدیک خورشید که گمان می‌رود ماده تاریک به اندازه زیادی در آنجا وجود دارد، سیگنال‌هایی را از آن‌ها پیدا کنند.
قم- جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی‌آید
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریست‌های موتور سوار در ایذه خبر داد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریستی های موتور سوار در ایذه خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق مواد مخدر با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد شناسایی و محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در ورودی این شهر توقیف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ