کاشمر ـ امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: اعضای شوراهای اسلامی برای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان کاشمر تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، پیش از ظهر امروز دوشنبه با رئیس جمهور دیدار کردند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیئت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی در احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌ اجتماعی (شستا) منصوب کرد.
عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته؛ چون اکثر اعضای این خانواده عهده‌دار سمت‌های مهمی هستند.
در جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.
در جلسه عصر امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.‌
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز فاش کرد: اعضای بدن نظامیان مجروح اوکراینی برای پیوند از بدنشان خارج می‌شوند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از اصرار اعضای این کمیسیون بر حذف تناسبی شدن انتخابات تهران از قانون انتخابات مجلس خبر داد.
رئیس قوه قضائیه به اعضای شورای عالی استان‌ها گفت: مقوله فرهنگ‌سازی پیرامون اهمیت شوراها را جدی بگیرید.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: با همت اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور و جلب رضایت اولیای دم در یک سال گذشته ۵۵۱ محکوم به قصاص نفس رهایی یافتند.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به نشست رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این جلسه مقرر شد طرح شفافیت قوای سه گانه در جلسه آینده مجمع به رای گذاشته شود.
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، نمایندگان این کمیسیون را برای حضور در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انتخاب کردند.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۹ ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانستند ۷۴ فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش کنند.
اهواز- اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های مجمع مشورتی شورای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور انتخاب شدند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی از بررسی طرحی دو فوریتی در مجلس برای حل مشکل عدم اعطای وام فرزند آوری به مشمولان غایب خبر داد.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه حل اختلاف این استان است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از استان خراسان رضوی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در نشست این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و همچنین ارائه گزارش عملکردی وزیر دادگستری به اعضای کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز اعضای ناظر مجلس در کمیته ها، دبیرخانه‌ها و شورا‌های عالی را مشخص کردند.
عصر چهارشنبه 25 خرداد ماه جلسه تودیع و معارفه معاون و سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونان، مدیران ستاد و مجتمع‌های 3 گانه در محل شرکت مس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ