خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که با پایان جدیدترین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها و احیای برجام، بهای جهانی طلای سیاه کاهش پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
مذاکرات باشگاه پاری سن ژرمن با یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، بدون نتیجه به پایان رسید.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد مذاکرات مارکو آسنسیو با رئال مادرید برای تمدید قراردادش شکست خورده و این ستاره اسپانیایی بعد از 7 سال رئال را ترک می‌کند.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از موضع این کشور درباره مذاکراتِ پایان دادن به بحران در اوکراین خبر داد.
وزیر امور خارجه اوکراین در سخنانی گفت که کی یف قصد دارد تا پایان ماه فوریه آینده مذاکرات صلح را برگزار نماید و این مذاکرات ترجیحا در سازمان ملل خواهد بود.
مهم‌تر از همه آن که ایران می‌تواند توقف مذاکرات به موازات اعتراضات در آن کشور را به مثابه توطئه‌ای خارجی قلمداد کند. در این میان، مقامات ایرانی این گونه تصور خواهند کرد که قدرت‌های خارجی می‌خواهند با استفاده از اعتراضات موضع آن کشور را تضعیف کرده و ایران را مجبور به ارائه امتیازات بیش‌تر پای مذاکره کنند. این امر می‌تواند پیامد‌های شدیدی داشته باشد که از کنترل خارج خواهد بود.
عبدالملک العجری مذاکره کننده ارشد جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی به محتوای مذاکرات اخیر با عربستان سعودی اشاره کرد.
الیاس بوصعب نایب رئیس پارلمان لبنان در سخنانی از پایان مرحله مذاکرات در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
فؤاد حسین ضمن تأکید بر روابط خوب کشورش با ایران، از پایان دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان و زمینه سازی برای برگزاری دور جدید این مذاکرات خبر داد.
رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی به پایان خوش خود نزدیک شده است و بیروت به حق خود در این زمینه دست خواهد یافت.
نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در حضور آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیدارکرد.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
به نظر می‌رسد برای پایان دادن به این بلاتکلیفی، دولت باید با استفاده از عناصر قوی و بی‌اعتنا به فشار‌های مخالفین برجام، وارد عمل شود. تردیدی نیست که هرچه سریع‌تر پایان دادن به این بلاتکلیفی به نفع کشور و ملت است.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته که مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین امروز به اتمام می‌رسد.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته که مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین امروز به اتمام می‌رسد.
خبرنگار نشریه فارن‌پالسی به نقل از مقامات اتحادیه اروپا اعلام کرد که مذاکرات رفع تحریم‌ها در شهر وینِ اتریش به پایان رسیده است.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.
همزمان با ارائه پیشنهاداتی از طرف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای جمع‌بندی مذاکرات رفع‌تحریم‌ها، آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران اعمال کرد که با پاسخ قاطع تهران مواجه شد.
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و تنها محموله صادراتی از سوی وزارت نفت به قیمت ۷۰ سنت مربوط به فروردین‌ماه امسال و در رینگ صادراتی بورس انرژی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ