رئیس سازمان فناوری اطلاعات با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از بخش های مختلف به سئوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:برگزاری نمایشگاه الکامپ به مدت یک روز یعنی تا ۸ تیرماه تمدید شد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اعطای گواهینامه به مراکز داده خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی که نرم افزار استفاده می کنند باید گواهی اصالت و سلامت نرم افزار دریافت کنند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با حمایت‌های زیر ساختی بهره‌گیری از ظرفیت سکوهای داخلی بیش از ۵ برابر رشد داشته است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از راه اندازی اپراتورهای خدمات امنیتی در کشور خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: خط عمل دولت الکترونیکی، نشان از عملکرد خوب دولت در خدمات رسانی به مردم دارد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی ایران به ۷.۵ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: مرکز ملی تبادل اطلاعات، هسته اولیه ورود به دولت پلتفرمی است و پلتفرم نوآوری خدمات دولت به شمار می‌رود.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سرپرست مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات به ۳۲ شرکت رسید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از همکاری بانک مرکزی به منظور ارائه خدمات پرداخت بانکی به کسب و کارهای اینترنتی داخلی به شکل فراهم کردن پرداخت مبتنی بر ریال دیجیتال خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: دو اقدام از مجموع اقدامات سند فضای مجازی طراحی دولت هوشمند و نظام حکمرانی داده است که به سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق وزارت ارتباطات واگذار شده است.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت:برای اداره صنعت باید از فناوری استفاده کنیم که تحریم‌ها مانع انتقال اطلاعات هوانوردی به ایران شده است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان رگولاتوری به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در پیام‌رسان‌های داخلی قابلیت‌هایی در حال شکل گیری است که موارد مشابه خارجی فاقد آن هستند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: تامین نیمی از نیازمندی‌های فناوری اطلاعات پارس جنوبی توسط دانش بنیانها نشانه عزم جدی مسولان این منطقه به منظور رونق، رشد و بهره وری تولید داخلی است.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات به‌هیچ‌وجه قطعی اینترنت را شاهد نبودیم .
بازدید محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات از خبرگزاری مهر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ