تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی شب گذشته با قبول شکست مقابل مراکش از جام جهانی قطر حذف شد که جاری شدن اشکهای «کریستیانو رونالدو » به یکی از سوژه‌های رسانه‌های جهان تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
بن فرحان در اظهارات خود در تهران ضمن آنکه مطالبی راجع به اهمیت روابط تهران - ریاض و آثار منطقه‌ای آن بیان نمود، از دو کلیدواژه حساس استفاده کرد و در واقع خواست دلیل بازگشایی روابط با ایران را توضیح دهد؛ آنچه وزیر خارجه عربستان به طور ضمنی در بیان خود آورد، اهمیت ویژه‌ای دارد، خواه دلایل اصلی باشند یا نباشند. بیان فیصل بن فرحان ناظر بر این است که شرایط محیطی، عربستان را به بازگشایی روابط کشانده است. این البته بیان دیپلماتیک مناسبی نیست و بوی انفعال از آن جاری است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه آب تهران مشکل آلودگی زیست محیطی ندارد، گفت: جاری شدن سیلاب و ریزش بخشی از رودخانه کرج دلیل قطعی آب و افت فشار در برخی مناطق بوده است.
به گفته منبعی وابسته به خدمات اورژانسی منطقه خرسون، مقامات منصوب روسیه در این منطقه به دلیل انفجار سد کاخوفکا و جاری شدن سیل، وضعیت اضطراری اعلام کردند.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
مسابقه فرمول یک ایتالیا به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل لغو شد.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی مستاجران نگران از قیمت گذاری ها برای اجاره بها هستند.
بازدهی شاخص کل بورس از ابتدای سال جاری نسبت به سایر بازار‌های مالی قابل توجه بوده است. در این میان تاخت و تاز قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای نیز باعث شده تا دوباره مردم برای خرید سهام، بورسی شوند. اما این اتفاق چه دلایلی دارد؟
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تشریح دلایل صعود این بازار در ماه‌های گذشته، شاخص سه میلیون واحدی در سال جاری را دور از دسترس ندانست.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
کارلو آنچلوتی درخشش دنی سبایوس را مهمترین دلیل متحول شدن رئال در خط میانی می داند و گفت که در فصل جاری بیشتر از فصل قبل جام خواهند گرفت.
عربستان سعودی به جای تحریک به فروپاشی، ترجیح می‌دهد به آرامی ایران را بدون درگیر شدن در رویارویی مستقیم نظامی ناکارآمد کند. از آنجایی که تهران به دلیل نوع عملکردش در مقابل جنبش اعتراضی اخیر، اتهامات همکاری با روسیه در اوکراین و برجام احیای شده، با فشار جهانی مواجه است، به نظر می‌رسد رویکرد ریاض کارساز است. محمد بن سلمان می‌خواهد ایران به اندازه‌ای ضعیف باشد که مجبور شود در مورد برنامه هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای خود امتیاز بدهد، اما یک تهران کاملاً بی‌ثبات شده بیشتر از اینکه سودی داشته باشد به عربستان ضربه خواهد زد.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا، در مورد دلایل انتخاب بازی برای این تیم به جای فرانسه حرف زده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فیروزکوه از تعطیلی تمام جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری به دلیل پیش‌بینی بارش‌های شدید و جاری شدن سیل تا ۳۱ مرداد خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.
وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از اعلام خبر کشته شدن سرکرده سازمان تروریستی القاعده استقبال کرد.
داده‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های آسیایی در سال جاری به دلیل افزایش نرخ‌های بهره و ترس از عمیق‌تر شدن رکود، سرمایه‌گذاری را به شدت کاهش خواهند داد و بودجه‌ها به طور متوسط در سال آینده کاهش خواهند یافت که اولین رکود از سال ۲۰۱۵ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ