فیفا تصویری کارتونی از مهدی مهدوی‌کیا با پیراهن خاطره‌انگیز ایران در جام جهانی 98 را کنار دیگر اسطوره‌های فوتبال منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه‌نویی و دستیارانش برای تماشای دیدار پیکان و گل‌گهر به ورزشگاه رفتند.
قلعه‌نویی کنار پیوس و همبازیان قدیمی‌اش
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.
حضور افشین پیروانی در جمع گلرهای پرسپولیس سبب به ثبت رسیدن تصویر بسیار جالبی شد.
سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در انزلی برگزار می‌شود.
کیلیان امباپه تا همین هفته قبل فکر هم نمی کرد که روزی مجبور شود کنار بازیکنان مازاد پی اس جی تمرین کند اما این اتفاق دیروز و امروز رخ داد.
باشگاه النصر برای جذب موسی دیابی، پیشنهادی به مبلغ 45 میلیون دلار به بایرلورکوزن ارائه داد.
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.
پژمان منتظری مدافع ۳۹ ساله ایران از تیم الخریطیات قطر کنار گذاشته شد.
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
گل‌گهر در روز پایانی در شرایطی مقابل نفت آبادان شکست خورد که کادرفنی این تیم در اقدامی جالب توجه از گلر سوم و جوان تیمش سود برد.
گل دوم منچستریونایتد به چلسی روی یک کار تیمی به ثمر رسید که پاس رونالدینیویی کاسمیرو زیباترین بخش آن بود.
بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به فعالیت یک سامانه تندری از اواخر روز جمعه ۲۹ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت، از شهروندان خواست در کنار رودخانه‌های استان توقف نکنند.
وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران پس از صحبت با کادرفنی به خانه برگشت و کادرفنی باید یک نفر دیگر را خط بزند تا ترکیب ایران در قهرمانی آسیا مشخص شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اشکالی ندارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از مردم خواست در کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: چرا اجازه نداند فدراسیون فوتبالی که خوب کار می‌کرد به فعالیتش ادامه دهد.
عدم گلزنی و پاس گل دو ستاره فرانسه بهترین اتفاق برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) با حضور ۸۵.۵۳ درصد سهامداران امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ