به دلیل محدودیت های مالی خانواده های لبنانی تامین هزینه تهیه ناهار فرزندان شان در مدرسه به طور فزاینده ای با چالش مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
اقدام خودسرانه و ناشایست یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس برای گرسنه نگه داشتن چند بازیکن تیم های پایه این باشگاه، تاکنون واکنشی از سوی مدیرعامل سرخپوشان را به همراه نداشته است.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که تعداد کسانی که در انگلیس با کمبود غذا مواجه هستند روز به روز در حال افزایش است.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
سه شهروند عادی در کره شمالی به ما گفتند که از زمان بسته شدن مرزها، نگرانند که یا از گرسنگی بمیرند یا به خاطر زیر پا گذاشتن مقررات اعدام شوند. شنیدن نظر مردمی که در داخل کره شمالی زندگی می‌کنند رویدادی کاملا نادر است.
یک مقام مسئول کره شمالی در این راستا گفت: بیشتر خودکشی‌ها به دلیل فقر شدید و گرسنگی بوده است، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند در حال حاضر یک اقدام متقابل داشته باشد.
سازمان ملل اعلام کردند تداوم جنگ داخلی و بحران کنونی در سودان در ماه‌های آینده 19 میلیون نفر از مردم این کشور را در معرض گرسنگی شدید قرار می‌دهد.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
حداقل ۸۹ نفر به امید رفتن به بهشت ​​از گرسنگی جان خود را در کنیا از دست داده‌اند
گرسنگی حس طبیعی است که نیاز بدن به غذا را نشان می‌دهد. در این حالت احساس خالی‌بودن معده حتی سردرد، تحریک‌پذیری یا عدم‌تمرکز به‌وجود می‌آید.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
گرگان- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان با اشاره به نبود متولی مشخص برای اداره پارک‌ جنگلی قرق گفت: مرال های وحشی و آبستن قرق ۱۰ روز است که غذا ندارند.
عبدالملکی گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقدام ویژه است. عیب کار اینجاست که اجرایی وجود ندارد در صورتی که اقتصاد مقاومتی در حوزه اجراست. جبهه‌های مختلفی باید در حوزه اقتصاد مقاومتی شکل گیرد. جبهه اول علمی است، به تولید علم کاربردی احتیاج داریم و دانشگاه‌ها باید درگیر شوند. جبهه بعدی فرهنگی است تا اقتصاد مقاومتی به باور عمومی تبدیل شود. در حال حاضر مردم باور ندارند تورم ایجاد شده برای این است که اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری گفت: مردم اقتصاد مقاومتی را مساوی با گرسنگی می دانند در صورتی که نمی‌دانند سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا نمی شود.
مهدی طارمی در نیمه اول دیدار برابر آورکا فوق العاده ظاهر شد و ضمن به ثمر رساندن 2 گل، روی گل اول پورتو نیز نقش مهمی داشت.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که با آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی ممکن است ۷۳۰ هزار نفر در سومالی از گرسنگی به کام مرگ کشیده شوند.
ادعاها درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان نسبت به بحران موادغذایی و گرسنگی در این کشور هشدار داد.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یا تقریباً نیمی از جمعیت سومالی از خشکسالی رنج می برند، و از میان آنها ۲۱۳ هزار نفر در معرض خطر گرسنگی هستند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
سازمان ملل متحد هشدار داد که افغانستان با بحران‌های انسانی، اقتصادی، اقلیمی و مالی مواجه بوده و ۶ میلیون نفر از جمعیت این کشور با خطر «گرسنگی» مواجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ