دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری گفت: مردم اقتصاد مقاومتی را مساوی با گرسنگی می دانند در صورتی که نمی‌دانند سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور این سفر را نقطه عطفی در گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی ایران و سوریه توصیف و تصریح کرد: این سفر همچنین به نحوی تقدیر از مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل هجمه‌های سخت دشمنان بود.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد و با دستور و بخشنامه نمی توان مردم را وادار به مشارکت در تولید کرد.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در موضوع مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد؛ با دستور و بخشنامه برنامه ها جلو نخواهد رفت.
یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.
مدیر هیأت تحریریه روزنامه مطرح لبنانی تاکید کرد که فشارهای اقتصادی آمریکا علیه لبنان برای تغییر افکار عمومی مردم این کشور نسبت به مقاومت لبنان هرگز موفق نخواهد بود.
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه گفت: در زمان کارداری بنده در ترکیه شاهد بودم که زمانی کسی با لیر کار نمی‌کرد و ساختار اقتصاد این کشور در حال فروپاشی بود. اما مردم لیر را پرچم کشور خود دانستند و دلار خود را به لیر تبدیل کردند.
عبدالملکی گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقدام ویژه است. عیب کار اینجاست که اجرایی وجود ندارد در صورتی که اقتصاد مقاومتی در حوزه اجراست. جبهه‌های مختلفی باید در حوزه اقتصاد مقاومتی شکل گیرد. جبهه اول علمی است، به تولید علم کاربردی احتیاج داریم و دانشگاه‌ها باید درگیر شوند. جبهه بعدی فرهنگی است تا اقتصاد مقاومتی به باور عمومی تبدیل شود. در حال حاضر مردم باور ندارند تورم ایجاد شده برای این است که اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیمات لازم برای جهش در اجرای کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز اتخاذ شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
وزیر صمت گفت: تمامی اعداد کلان گویای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است البته روی مردم فشار وجود دارد و اصل ماجرا اینجاست که ۴ سال است تورم با نرخ بالا داریم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است، اما معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.
در شرایطی که بلوکه کردن بخشی از وام ممنوع است و طبق بخشنامه بانک مرکزی، در سال جاری نباید وثیقه هیچ وامی وجه نقد یا سپرده باشد، مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک اقتصاد نوین در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که بخشی از وام بلوکه و وثیقه نقدی در کنار سایر وثایق نیز گرفته می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.
سرانجام اینکه، دولت و حاکمیت باید این واقعیت جدی را در نظرداشته باشد که در نیم قرن اخیر، این سرمایه اعتماد مردم بوده که کشور را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و لذا حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه حاکمیت است.
آیت الله العظمی جوادی آملی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) فرموده اند که خدایا به نان ما برکت بده و بین ما و آن جدایی نیفکن! زیرا اگر نان نباشد ما نمی توانیم نماز بخوانیم و روزه بگیریم. نان در این حدیث به معنای اقتصاد است. با اختلاس و نجومی، اقتصاد ساخته نمی شود و اگر اقتصاد سالم نباشد، خبری از دین نخواهد بود.
رئیس مجلس گفت: خیلی روشن عرض کنم که مساله اصلی مردم هنوز اقتصاد است و در این باره گله‌های برحقی وجود دارد که باید کوشش خود را چند صد باره کنیم.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: روش حکمرانی نظام سلطه، استفاده از زور و نظامی‌گری و اقتدارگرایانه با امپریالیسم رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی و افکار عمومی است، در حالی که جبهه مقاومت، اقتدار مردم پایه، بسیج عمومی ملت‌ها، مردم سالاری و و عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در یمن جنگ را به سمت جنگ اقتصادی می‌برند تا بتوانند مردم را به ستوه آورند و آنچه می‌تواند باعث غلبه بر مشکلات شود، تقویت روحیه شجاعت، صبر و مقاومت است.
در نخستین رویداد ملی فعالان اقتصاد مقاومتی تجربه نهاد مردمی رسالت و الگوی تعالی اجتماعی رسالت در راستای شکل گیری کسب و کارهای خرد و خانگی به اشتراک گذاشته شد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: مردمی کردن اقتصاد، مردمی کردن حوزه فرهنگ و مردمی شدن سیاست داخلی و خارجی باید دنبال شود.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه بنادر پیشانی اقتصاد دریا هستند، تاکید کرد که رفاه مردم ساحل نشین با توسعه اقتصاد دریا فراهم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ