سیگال که همواره تحسین‌کننده پوتین بوده بار‌ها به روسیه رفته و از الحاق کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ به عنوان حرکتی معقول دفاع کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: حدود یک سال و نیم قبل با دختری به نام منیژه دوست شدم. من عاشق منیژه شده بودم و تصمیم به ازدواج با او داشتم. یک شب که منیژه میهمان خانه‌ام بود در عالم مستی راز سرقت‌هایم را برایش فاش کردم هم از طلا‌ها گفتم و هم از سرقت‌هایی که انجام داده بودیم.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت دختر جوان و آزار وحشیانه وی را تأیید کرده بود، کاوه ۲۲ ساله و ۳ دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند، اما جرم سیاه را گردن نگرفتند.
نماینده تهران با انتشار سندی در صفحه شخصی خود نوشت: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
مهاجرانی در توئیتی نوشت: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد!
یکی از داستان‌های تلخ فوتبال ایران طی دو هفته اخیر درگذشت فرشید لک به دلیل مرگ مغزی بوده است.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
رشیدی در واکنش به اظهاراتی در خصوص مقایسه کشور‌ها برای تعطیلی مدارس با شاخص‌های متفاوت نسبت به ایران گفت: مقایسه کشور‌ها کار درستی نیست و هر کشوری مبنای خود را دارد. وزارت بهداشت باید مشخص کند چه شرایطی برای کودکان مضر است؟ ما باید باتوجه به شرایط و سیستم درمانی موجود، شاخص‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با آن را تعیین کنیم.
ماجرای رونالدو-مسی به هک توییتر مجری معروف انگلیسی رسید.
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم، اما دوستم که میهمان من بود، بدون اینکه به من بگوید آن را سر کشید و حالش بد شد و فوت کرد. من اگر می‌دانستم قصد خوردن آن را دارد، مانعش می‌شدم و اجازه نمی‌دادم محلول را سر بکشد.
ماموران با اطلاعات به‌دست‌آمده، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که دیروز در جریان تحقیقات متوجه شدند ماجرای این آدم‌ربایی، ساختگی بوده و دختر جوان از یک سال قبل از طریق اینستاگرام با پسری آشنا شده و قصد داشته با او ازدواج کند، اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند. همین باعث شده از خانه فرار کند و همراه پسر مورد علاقه‌ا‌ش با سفر به جزیره کیش دور از چشمان خانواده با هم ازدواج کنند.
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای دوستی که هوو شد!/ اخاذی از صاحبکار با تهدید اینستاگرامی/ صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/ خودکشی ساختگی برای اثبات عشق/ ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال/ خانواده مقتول قاتل پسرشان را بخشیدند/ درگیری مرگبار فرزندان طلاق!/ نجات دختر زندانی با کمک نیکوکاران
زن ۳۷ ساله‌ گفت: وقتی فهمیدم که ابوذر از چند ماه قبل سوزان را به عقد موقت خودش درآورده است. گویی آسمان بر سرم فرو ریخت و نفرت همه وجودم را فرا گرفت با خشم و عصبانیت با ابوذر به مشاجره پرداختم و سپس به حالت قهر منزلم را ترک کردم و به همراه دخترم به خانه پدرم بازگشتم تا شاید همسرم به خودش بیاید و از سوزان جدا شود، اما او هیچ گاه زیر بار خواسته من نرفت و ادعا می‌کرد «سوزان به خاطر من از همسرش طلاق گرفته است و من نمی‌توانم در این شرایط او را طلاق بدهم!»
رئیس پلیس فتای استان کرمان بیان کرد: مشخص شد متهم قبلا با شاکی رابطه دوستی داشته است که در زمانی مناسب و پس از دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه او، همراه بانک شاکی را روی گوشی خود نصب و از آن طریق اقدام به برداشت سه میلیارد ریال کرده است.
حالا دیگر پرده‌ها برافتاده و واقعیت ماجرای سجاد غریبی مشخص شده است. اما بد نیست نگاهی کنیم به ماجرای این پدیده اینستاگرامی. سجاد غریبی چطور از هالک ایرانی به هالک فوتوشاپی تبدیل شد؟
آن‌ها با هم دوست هستند، اما زد و خورد و خونریزی این مسائل وجود نداشت. متأسفانه فقط می‌خواهند الهامی را بکوبند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ