طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، تاکفوسا کوبو با رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال، ترجیح داد در رئال سوسیداد بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 24 مرداد 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 24 مردادماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۳ مرداد ماه را بخوانید.
مربی استقلال تهران از وظیفه خاصی که جواد نکونام در طول بازی به او محول کرده پرده برداشت.
درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان حالا تبدیل به روحیه ای متفاوت برای هم تیمی هایش در شروع لیگ برتر شده است.
دومینیک سوبوسلای، خرید جدید لیورپول، شیفته کریستیانو رونالدو و دوست صمیمی ارلینگ هالند بوده ولی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد با پیراهن افسانه‌ای استیون جرارد است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۴ مرداد را بخوانید.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
عشق کاسمیرو به رئال ابدی است و او که حالا برای منچستریونایتد بازی می‌کند، همچنان به باشگاه سابقش نگاهی ویژه دارد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۹ تیرماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ تیر ماه را بخوانید.
داویده فراتسی تاکید کرد که از یک سال و نیم پیش به حضور در اینترمیلان علاقه پیدا کرده بود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی، اعلام کرد که فصل آینده در فلامینگو بازی نخواهد کرد.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام تا سومین قهرمانی خود در لیگ برتر فاصله دارد.
کاپیتان تیم ملی ایران همه ژست‌ها با جام قهرمانی اروپا را تمرین کرده بود و نمی‌خواست آن را از دست بدهد.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
لوکا مودریچ به فلورنتینو اطلاع داده که پیشنهاد تیم عربستانی را رد کرده و قصد دارد در رئال ‌مادرید باقی بماند.
دانش‌آموزانی در مسیر تبهکاری!/ جنازه زن باردار پشت وانت در میدان ونک/ پایان دورهمی دوستانه به جنایت کشید/ دوئل مسلحانه خونین ۲ باجناق/ دزدی به سنگ آهن رسید/ جنایت پایان عشق ممنوعه/ سارقان مسلح در چنگ قانون/ بازی خطرناک ۲ برادر با یک آدمکش
کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود از تشکیل صف های طولانی برای خرید بلیت بازی های ناپولی خبر داد.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
من عاشق فوتبال هستم و همین الان که پا و کمرم درد می‌کند، اگر رفیقم زنگ بزند می‌روم فوتبال بازی می‌کنم. من شب تا صبح با توپ می‌خوابم و همین عشق به من انگیزه می‌دهد.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ