معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین جشنواره «همه جا در دسترس» شروع به کار کرد تا در فرایندی از ۲۸ مرداد تا ۲۸ دی ماه علاقمندان با ارسال آثار خود، برگزیدگان در نهایت در سالروز تأسیس وزارت ارتباطات در اسفند ماه معرفی شوند.
بالون‌ها آسمان شهرهای انگلیس را در طول جشنواره بین‌المللی بالون بریستول پر می‌کنند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی دریای خزر به تصویب رسید و به زودی این جشنواره برگزار خواهد شد.
دیدار دوستانه پرسپولیس و شمس آذر قزوین با هفت گل به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.
همدان- میزبانی جهان شهر ملایر از جشنواره ملی «مبل و منبت» روندی است که می‌تواند حوزه گردشگری و صادرات صنایع دستی استان همدان به ویژه ملایر را ارتقا دهد.
یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی فرهنگ عشایر «کوچ» با حضور قطعی ۸ استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: بیش از ۴۵۰ میلیون ریال صنایع دستی و سوغات در جشنواره ریواس کوهسرخ به فروش رسید.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: از ابتدای سال نو هر روز تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر جشنواره نوروزی در موزه میراث روستایی گیلان برگزار می شود.
معاون صنایع دستی کشور از اعلام چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی و جهانی خبر داد گفت: ممکن است تلفیق نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی دلخوری هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
نمایشگاه آثار هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر معروف به سرو سیمین ۷ با حضور عضو شورای جهانی صنایع‌دستی و معاون صنایع‌دستی کشور افتتاح شد.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بیانیه هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین ۷) منتشر شد.
دبیر هنری جشنواره صنایع دستی فجر گفت: برخی از آثار کشورهای دیگر که به دبیرخانه ارسال شد در حد جشنواره فجر صنایع دستی نبود.
چناران ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای «ملی» چناران خبر داد.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، لوح سپاس دریافت کرد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گفت: برپایی این نمایشگاه مانند برپایی جشنواره غذا و فست‌فود نیست.
نخستین جشنواره و نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
یکی از پیشکسوتان برجسته حوزه صنایع‌دستی در دور جدید جشنواره فجر صنایع دستی انتخاب  خواهد شد تا به عنوان رئیس افتخاری جشنواره فعالیت کند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی مریم جلالی دهکردی را به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره فجر منصوب کرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران، از برگزاری جشنواره انار در آبان‌ماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ