مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ایران با کسب 6 مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را بدست آورد.
تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۵ مدال نقره بعنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد، لیگ برتر امسال در بازه زمانی 70 تا 80 روزه برگزار می‌شود و قطعاً رفت و برگشتی خواهد بود.
کشتی ایران در سال رو به پایان هر چند در ساخت و ساز نسبت به سایر فدراسیون ها فاصله چشمگیر و غیرقابل مقایسه ای داشت، اما در مدال آوری هم توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه رییس فدراسیون به اهمیت رده های پایه باعث افزایش انگیزه ما و کشتی‌گیران شده است.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه‌های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
کشتی‌گیر شناخته شده ترکیه‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور درخواست کمک کرد و گفت: "ساختمانی که ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در آن اقامت داشتند تخریب شده است. ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در باشگاه کشتی مستقر بودند. ورزشکاران ما زیر آوار هستند. ما منتظر کمک‌های فوری هستیم. خدایا کمک کن. "
فرنگی‌کار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: تورنمنت بین المللی کرواسی نشاندهنده عیار واقعی کشتی‌گیران است که نشان می دهد ما کجای کشتی دنیا قرار داریم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۱۷ ماه تا شروع بازیهای المپیک باقی مانده و از هم اکنون باید کاری برای این قهرمانان و ملی پوشان انجام داد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهدای کشتی‌گیر در کمپ تیم‌های ملی پیرامون اعزام‌های آتی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: نه بارسلونا، نه رئال مادرید و نه لیکرز هیچ کدامشان کمپ تیم‌های ملی کشتی را ندارند
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
سرمربی تیم کشتی آزاد بلیش تاکستان تأکید کرد، از دو کشتی‌گیر روس تیمش، یکی در حد انتظار ظاهر نشد و دیگری ناجی این تیم در راه قهرمانی شد.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
افسر می‌گوید: ما بچه‌های جنوب‌شهر پشتوانه و حامی نداریم. خودم درگیر کار و زندگی شدم و نتوانستم ورزش کشتی را ادامه بدهم. حالا دلم لک زده برای کشتی گرفتن، اما به‌قدری در این شغل خسته می‌شوم که توانی برایم نمی‌ماند. پسرم نیز با همین مشکل روبه‌رو شده. مدرک کارشناسی‌اش را گرفته، ولی سرمایه‌ای برای راه‌اندازی مطب روان‌شناسی برایش را نداریم. از طرف دیگر کار مناسبی پیدا نکرده و مجبور شده در این زیرپله کنار من کار کند.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم ترکیه قرار بگیریم که کشتی سختی خواهد بود.
، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم و اجازه نمی‌دهم کشتی‌گیر ما پایش را کج بگذارد. من خودم جرئت نمی‌کنم بعد از این‌همه کار، تحلیل سیاسی بکنم
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور، جزیی از فرهنگ ماست و بچه‌های ما هم باید در چارچوب رشته خود فعالیت کنند.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان نمایش باشکوه دیگری از توانمندی‌ها و استعدادهای پویای ملت پهلوان‌پرور ایران زمین در فتح قله‌های افتخار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ