سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: «ایران در ضعیف‌ترین وضعیت موضع گیری از زمان انقلاب تا کنون قرار دارد.»
بایرن مونیخ آماده است تا برای جذب هری کین و پرداخت رقم مدنظر تاتنهام 7 بازیکن را فروش برساند.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
گردباد شدید در اوکلاهما آمریکا تا کنون بیش از ۲ دو کشته برجای گذاشته است.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
«خوردن سبزی پلو در شب قبل از عید نوروز که عوام آن روز و شب را به سیاق روز قبل از عید قربان عرفه می‌نامند، مرسوم بود و استحباب وقتی کامل می‌شد که به این سبزی پلو، ماهی هم ضمیمه باشد.»
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
در این‌جا چهار مورد از کشفیات باستان‌شناسی در سال ۲۰۲۲ را مرور خواهیم کرد که به واسطۀ جنبه‌های تاریک و حتی ترسناکشان از سایر یافته‌ها متمایز بودند.
زلزله مرگبار ترکیه و سوریه تاکنون بیش از ۳۳ هزار قربانی برجای گذاشته؛ زلزله‌ای که دهمین فاجعه مرگبار قرن ۲۱ محسوب می‌شود.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که روز شنبه از استان دیاربکر بازدید کرد، از واکنش دولت به زلزله دفاع کرد؛ درحالی‌که او به‌دلیل روند آهسته کمک‌رسانی به‌شدت زیر تیغ انتقادات قرار دارد. در سراسر کشور، ساکنان بی‌صبرانه منتظر کمک دولت هستند تا عزیزان خود را در زیر آوار بیابند و خانواده خود را مجددا دور هم جمع کنند.
استقلال حریف شمالی را با چهار گل و اقتدار تمام شکست داد تا 30 امتیازی شود و البته ملوان هم 18 امتیازی باقی ماند. نمایش دلپذیر آبی ها به نوعی توقف موقف بحران در این تیم هم محسوب می شود
مدافع جوان سپاهان می‌گوید اعتماد مورایس را در زمین پاسخ می‌دهد.
نام مهاجم کامرونی تیم فوتبال النصر از لیست این تیم خارج شد تا جا برای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باز بشود.
آلودگی هوای اصفهان، اگرچه در روز‌های پاییزی به اوج خود رسید، اما اعداد و ارقام حک شده روی شاخص‌ها حاکی از این است که اصفهان از ابتدای سال جاری تا نیمه آذرماه، ۱۲۸ روز هوای آلوده، ۱۲۹روز هوای سالم و تنها یک روز هوای پاک را پشت‌سر گذرانده است.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش ۲۷ نفر مبتلای دیگر به جمع آنفلوآنزایی‌های استان طی مدت ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: تا روز نهم آبان ماه، آمار مبتلایان ۳۷۷ نفر بود که این رقم تا روز دهم همین ماه به ۴۰۴ نفر رسید.
تعداد جان باختگان بلایای طبیعی از ابتدای سال تاکنون بدون احتساب قربانیان موج گرما در اروپا و سایر مناطق به ۷ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.
بازی تا نیمه دوم یک بر یک مساوی بود که واسکز تعویضی که تازه وارد زمین شده بود، گل برتری رئال را برای آنچلوتی زد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده‌های برخی از تیم‌های فوتبال صادر کرد.
چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ