انزلی- سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازیکنان تیمش هوشمندانه بازی کردند، گفت: مسئولی که در میانه راه بازسازی ورزشگاه تختی ما را رها کرد باید پاسخگوی نبود هواداران باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدری در فاصله کمتر از 10 دقیقه به پایان بازی با کادیز موفق به زدن گل برتری بارسلونا شد.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم نخستین آزمون وزیر جهاد کشاورزی است که باید با مدیریت هوشمندانه به آن بپردازد.
در این بین شاید علیرضا بیرانوند، راه سومی را در پیش گرفته باشد؛ راهی که بیشتر شبیه به یک بازی هوشمندانه برای دورزدن قرارداد فعلی‌اش باشد. شاید در این راه، فقط شاید، مسئولان باشگاه هم شریک باشند. بیرانوند از رقم قرارداد کنونی‌اش ناراضی است؛ او افزایش رقم قرارداد را می‌خواهد، ولی قانون به مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. درنتیجه بی‌خطرترین راه این است که بیرانوند قرارداد را فسخ کند تا اگر طرفین برای همکاری به توافق رسیدند، قرارداد جدیدی منعقد شود!
به نظر می‌رسد در نهایت به پاسخی برای این معمای قدیمی دست یافته‌ایم. طبق نتیجه مطالعه‌ای تازه ممکن است ایده هوشمندانه‌ای باشد که روی نظریه اول مرغ و بعد تخم مرغ حساب باز کنیم، زیرا نشان می‌دهد که اولین خزندگان و پرندگان احتمالا فرزندان خود را به دنیا آورده اند.
به نظر می‌رسد گلزار در یک بازیگردانی هوشمندانه با انتشار حرفه‌ای خبر ازدواج‌ش، خود را از فشار خارج کرده و اتفاقا به کانون توجهات نیز تبدیل شده است
تعویض مورایس در دقیقه 63 هوشمندانه بود و توانست تحرک محسوسی در خط تهاجمی سپاهان ایجاد کند.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنانش می‌خواهد در مقابل دیبا الفجیره مراقب باشند و هوشمندانه بازی کنند‌.
بارسلونا شب گذشته با ارائه یک بازی هوشمندانه توانست جلوی بازی هجومی رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو بگیرد.
شاگردان سرجیو کونسیسائو موفق شدند با ارائه یک بازی هوشمندانه اسپورتینگ را در لیسبون با دو گل شکست دهند.
مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگمانیه سایتونگ در مقاله‌ای بحث برانگیز، موفقیت‌های آرژانتین در جام‌های جهانی را ترکیبی از حقه‌بازی و بازی هنرمندانه توصیف کرد.
آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.
کارشناس فوتبال کشورمان ضمن تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در بازی ولز، تاکید کرد که آمریکا حریفی سرسخت خواهد بود.
فیفا کریستیانو رونالدو را به دلیل پنالتی هوشمندانه‌ای که در بازی اول پرتغال مقابل غنا گرفت، «نابغه» نامیده است.
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
تیم ملی هلند با شکست سنگال در حساس‌ترین دیدار گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ مسیرش برای صعود را هموار کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه می‌گوید تیم ملی در صورت ارائه بازی هوشمندانه می‌تواند از‌ گروه خود در جام جهانی صعود کند.
سرمربی صنعت نفت آبادان از متدی خاص برای آنالیز حریفان صحبت می‌کند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ