مستند «زمین بازی»؛ روایتی از سیاست خارجی دولت سیزدهم و حضور رئیس‌جمهور در اجلاس سیکا - آستانه قزاقستان را مشاهده می‌نمایید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پشه‌ها می‌توانند عرق انسان را استشمام کنند و جذب اسید لاکتیک، آمونیاک و سایر ترکیبات منتشر شده در آن شوند. این به آن معنی است که اگر مستعد تعریق هستید یا در روزهای گرم زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنید، ممکن است بیشتر مستعد نیش پشه باشید.
محققان می‌خواهند هر چه زودتر این هنر بومی را قبل از اینکه در اثر گذشت زمان و تغییرات آب و هوایی از بین برود، مستند کنند.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
بی بی سی به دلیل دادن زمان به پخش مستند شمیما به مدت یک و ساعت نیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
رییس سازمان امور اراضی عنوان کرد: آلایندگی سموم و کودهای شیمیایی زمین کشاورزی را چرخه تولید خارج نمی کند. این آلودگی وارد خاک می شود اما منجر به بایر شدن زمین کشاورزی نمی شود.
کارگردان مستند «روایت فرهت» گفت: دکتر فرهت در شهر مشهد معروف هستند به تخمین دقیق زمان درمان نوزاد؛ یعنی اگر ایشان بگویند نوزاد در ساعت ۷ شب کاملا درمان می‌شود، این اتفاق رخ می‌دهد.
متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماری آلزایمر به طور معمول به یک زمینه مستعد ژنتیکی و همچنین عوامل محیطی، برای بروز خود نیازمند است. تحقیقات انجام گرفته مؤید این نکته است؛ افرادی که سابقه مطالعه بیشتری دارند، دیرتر به آلزایمر مبتلا می‌شوند و یا در صورت ابتلاء، خفیف‌تر مبتلا می‌شوند، زیرا در این افراد سلول‌های مغزی، مرتب در حال فعالیت هستند و بازسازی و قوی‌تر می‌شوند. همچنین وی از ورزش به عنوان عاملی که در جلوگیری از انواع بیماری‌ها مؤثر است، نام برد.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد‌های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است در همین راستا «بانک ایران زمین» توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به اصل جانشین‌پروری را از اولویت‌های این بانک مطرح می‌کند.
حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
موفقیت شی جین پینگ در تکیه‌زدن بر مسند ریاست جمهوری برای سومین بار، او را به قدرتمندترین رهبر چین از زمان مائوتسه تونگ، بنیانگذار حزب کمونیست چین (۱۹۴۹- ۱۹۶۷) تبدیل کرد.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
مستند پاسداران حریم امنیت روایت مقابله با گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
مستند پاسداران حریم امنیت روایت مقابله با گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
مستند پاسداران حریم امنیت روایت مقابله با گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
مستند پاسداران حریم امنیت روایت مقابله با گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
راه‌اندازی فتوبلاگ «کسوف» در سال ۱۳۸۳ برای او شروع تازه‌ای در زمینه عکاسی خبری و مستند اجتماعی بود. این فتوبلاگ در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه فتوبلاگیز و در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه گزارشگران بدون مرز شد.
به نظر می‌رسد ژوزه مورایس علاقه ویژه‌ای به یاسین سلمانی و توانایی‌های این بازیکن مستعد دارد.
انفعالی که تاکنون در این زمینه به دلیل محافظه کاری بیش از حد وجود داشته، منجر به روایت یک طرفه از تاریخ شده و تداوم این وضعیت به کشور لطمه جدی می‌زد. به عنوان نمونه مستند «گنجینه ملی جواهر» اثر ابراهیم گلستان در شبکه منوتو پخش شد اما تنها بخشی از آن که گنجینه را نشان می‌داد و مابقی‌اش سانسور شد!
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.
شاخص کل بورس شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
صدرعاملی با اشاره به سوژه مستند بر سرخاک که درباره فرسایش خاک است، خاطرنشان کرد:با تماشای این مستند، متوجه می شویم آنچه در زمین، خاک و محیط زیست مان در حال اتفاق افتادن است و همگی به بقای انسان مربوط است را باید بر روی آن تعمل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ