حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کامبیز نوروزی، حقوقدان و فعال رسانه‌ای، در واکنش به بستن اپلیکیشن طاقچه، گفت: با این شیوه‌های رفتاری، ما در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و آسیب می‌بینیم و متأسفانه جریان‌هایی که به بهانه حجاب به این شیوه‌های برخورد متوسل می‌شوند، اساسا هیچ مسئولیتی در این بخش احساس نمی‌کنند و به آسیب‌های این شیوه رفتار بی‌اعتنا هستند.
مستند «بی‌وتن‌ها» روایتی از مواجهه مستقیم با اعضای گروهک تروریستی منافقین در حاشیه دادگاه حمید نوری به کارگردانی حسین شمقدری است.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
باکتری‌ها در رطوبت دوام می‌آورند. اگر مستعد بوی بدن هستید پس دقت بیشتری به خشک‌کردن بدن بعد از حمام‌کردن، دوش‌گرفتن و شنا کنید. پیش از اینکه لباس بپوشید با حوله کاملاً بدنتان را خشک کنید، خصوصاً قسمت‌هایی که بیشتر عرق می‌کنند، مثل زیربغل و کشاله ران.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
در این مستند روایتی از سفر سال گذشته آیت الله رئیسی به کشور عمان را مشاهده می‌کنید.
روایتی متفاوت از تحرکات جنبش‌های دانشجویی در ایران را در این مستند مشاهده می‌کنید.
روایتی چالشی و تازه از پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی در این مستند مشاهده می‌کنید.
مستند خلیل عقاب با مراسم تدفین کامل شد
این فوق تخصص غدد داخلی با تاکید بر اینکه فرد گیاهخوار نیز مصون از دیابت نیست، گفت: فرد گیاهخوار به علت زمینه ژنتیک، بی‌تحرکی، چاق شدن و سایر علل مثل سندرم تخمدان (PCOD) ممکن است مستعد ابتلا به دیابت باشد.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون سازمان محیط زیست گفت: کالبدگشایی پیروز انجام شده و در صورت بروز خطای دامپزشکی برخورد می‌شود.
مستند «سلاح ایرانی» روایتی متفاوت از پیشرفت تجهیزات نظامی در داخل کشور که برای اولین بار این تصاویر منتشر شده است که در این فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محسن خان‌جهانی که سابقه ساخت مستندهای چون آزادراه، بر سرخاک، صندلی 257 را در کارنامه هنری‌اش دارد، طی چند ماه گذشته ساخت مستندی را از فضل‌الله جواهری یکی از کارآفرین‌‌های نمونه کشور به پایان برده و امیدوار است در ماه‌های آینده فیلم در یک فرصت مناسب با حضور مخاطبان واقعی‌اش به نمایش دربیاید.
در این برنامه که با پخش مستند «مثل درخت» به پایان رسید، سیف‌الله صمدیان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر)، احمدرضا طایی، مهدی باقری، آرش قاسمی، کاوه معین فر، آرش زاهدی اصل از فعالان عرصه سینما حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ