مستند پاسداران حریم امنیت روایت مقابله با گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن فروزان و محمدرضا اخباری گلرهای گل گهر سیرجان در لیگ بیست و سوم خواهند بود. دو دروازه‌بانی که پیش از این نیز سابقه هم‌تیمی بودن با یکدیگر را داشته‌اند.
برنامه خط سوم که به موضوعات حوزه زنان و خانواده می پردازد، در قسمت شانزدهم به بررسی مد و لباس زنان اختصاص دارد.
قیمت سکه در پایان هفته سوم خرداد نسبت به روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد.
قیمت سکه در پایان هفته سوم خرداد نسبت به روز روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد.
مراسم گران قیمت تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا که با حواشی و اعتراضات شهروندان انگلیسی همراه بود به شیوه ای خاص توسط رسانه‌های خارجی پوشش داده شد.
فعال بازار طلا گفت: با وجود افزایش ۲۱ دلاری انس جهانی، در هفته سوم فروردین ۱۴۰۲ کاهش نرخ ارز باعث ثبات قیمت انواع سکه و طلا شد.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
یکی از تعیین‌کننده‌ترین دوئل‌های ال‌کلاسیکوی امشب را بین وینیسیوس و رونالد آرائوخو شاهد خواهیم بود.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله سعادت آباد از متری ۷۱ میلیون تا ۱۶۳ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله جمهوری از متری ۳۴ میلیون تا ۸۴ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
فصل سوم از باب اول کتاب هفتم از قسمت هشتم جلد دوم (در اشخاص) قانون مدنی به موضوع «در موانع نکاح» پرداخته است.
باشگاه شباب الاهلی امارات با حضور احمد نورالهی و اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در مکان های سوم و دهم جدول قیمت گذاری باشگاههای اماراتی از نظر ارزش بازیکنان قرار گرفتند.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
تیم ملی ایران در روزی که بیرانوند را به علت مصدومیتی شدید از دست داد، با حضور حسینی در درون دروازه، 6-2 به انگلیس باخت.
در قسمت سوم پادکست ورزش سه به بررسی دیدار تیم ملی ایران مقابل آمریکا پرداختیم.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت مرغ در این هفته افزایش یافته است.
هر دلار امروز شنبه، پنجم شهریورماه در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، سوم شهریورماه) با قیمت ۲۸ هزار و ۱۴۰ تومان به فروش رسید.
امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم مرداد حاکی از ثبات قیمت کالاها نسبت به هفته گذشته دارد با این حال کالاها بسیار گران است و بازار در رکود به سر می برد.
بارش باران در بیشتر مناطق کشور
هوای تهران در شرایط «بسیار ناسالم» قرار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ