مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: این زلزله در ساعت ۱۲:۳۷ دقیقه و ۳۶ ثانیه و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۳:۵۷. دقیقه بامداد، عمق ۱۶ کیلومتری زمین در استان خوزستان، حوالی سالند را لرزاند.
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اعلام کرد ساعتی پیش زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.۳ ریشتر استان مالاتیا واقع در جنوب ترکیه را لرزاند.
زمین‌لرزه‌های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است. گرچه این زلزله تلفات جانی و مالی در پی نداشته است، اما رشد شدت تکانه‌های زمین به سیاست‌گذاران و مردم هشدار می‌دهد که تهران هنوز در معرض آسیب جدی زلزله ۷ ریشتری است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶ ریشتر در استان پاپوآ در اندونزی به وقوع پیوست.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر حوالی نصرت‌آباد، سیستان و بلوچستان را در عمق ۷ کلیومتری زمین، در ساعت ۹:۲۷ به لرزه درآورد.
مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۲۳ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۷.۸۵ درجه عرض شمالی و ۵۶.۰۸ درجه طول شرقی ثبت شده است.
سازمان هواشناسی ژاپن از وقوع زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۲ ریشتر در استان «هوکایدو» خبر داد. هنوز آماری از خسارات یا تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.
سازمان زمین‌شناسی آمریکا از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷ ریشتر در سواحل جزایر کالدونیای جدید در اقیانوس آرام خبر داد.
کرمانشاه- زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر «قصرشیرین» در استان کرمانشاه را تکان داد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ درجه در مقیاس ریشتر بندر اسکندرون در شمال سوریه را به لرزه درآورد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ درجه در مقیاس ریشتر بندر اسکندرون در شمال سوریه را به لرزه درآورد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر بخش رضویه مشهد را لرزاند.
زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۶.۳ ریشتر حدود یک دقیقه بندر مرسین ترکیه را لرزاند. این زلزله در مناطق مختلف لبنان و سوریه هم احساس شد.
رسانه‌های نیوزیلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
رسانه‌های نیوزلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
زلزله‌شناسان می‌گویند زمین‌لرزه‌ای که بخش پرجمعیت جنوب شرقی ترکیه را لرزاند و تا دوردست اسرائیل و قبرس احساس شد به اندازه کافی قوی و کم عمق و در مقیاسی ویرانگر کشنده بود. مقامات سوریه و ترکیه اعلام کردند که حداقل بیش از هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند و انتظار می‌رود که این تلفات افزایش یابد.
رسانه‌های سوری از زمین‌لرزه‌ای در کشور ترکیه گزارش داده‌اند که ساکنان شهر‌های دمشق و لاذقیه در سوریه نیز آن را احساس کرده‌اند. این لرزش‌ها منجر به ویرانی در حلب و حومه لاذقیه شدخ و تاکنون جان چند صد نفر را گرفته است.
بامداد امروز دوشنبه زمین‌لرزه‌ای مهیب استان‌های جنوبی ترکیه و مناطق شمالی سوریه را لرزاند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه و همچنین بخش‌های زیادی از سوریه را به لرزه درآورد.
بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و در حال حاضر ستادهای بحران استان و شهرستان بندرلنگه تشکیل شده است.
بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و تیم های ارزیاب در منطقه حضور دارند.
زمین‌ لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ولایت بدخشان افغانستان را به لرزه درآورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ