اهواز - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در اهواز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«دخمۀ تمدن» (The Crypt of Civilization) نام اتاقکی است که ۸۳ سال پیش مهر و موم شد و قرار نیست تا سال ۸۱۱۳ میلادی، یعنی حدود شش هزار سال دیگر، بازگشایی شود!
ابتدا میوه‌ها با دست چیده و شسته می‌شوند. سپس آن‌ها را در ظروف مخصوصی که از خاک رس یا سرامیک ساخته شده‌اند، به نام گلدان‌های کانگینه قرار می‌دهند. گلدان‌ها با مخلوطی از گل و کاه مهر و موم می‌شوند که یک عتیق طبیعی هوا را ایجاد می‌کند.
مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: دانش آموزان و دانشجویان در مهر ماه از مترو و اتوبوس می‌توانند رایگان استفاده کنند.
در حالی که حدود نیم قرن از کشف آرامگاه نخستین امپراتور چین می‌گذرد، باستان‌شناسان هنوز از باز کردن مهر و موم مقبره شخصی وی اجتناب می‌کنند.
کشف روغن عطرسازی در یک ظرف کریستال کوارتز کاملا مهر و موم شده مربوط به بیش از ۲۰۰۰ سال پیش، احتمالا بویی را که ممکن است در آن زمان در خیابان‌های روم باستان به مشام می‌رسید، افشا می‌کند.
رمز و راز‌های زیادی از گذشته تا به امروز برای ما فاش شده‌اند؛ با این حال، هنوز در‌های زیادی در دنیا هستند که مهروموم شده‌اند و نباید گشوده شوند.
مطالعات پیشین استخوان‌های مار، مار و گربه را در میان حیوانات در داخل جعبه‌ها و مجسمه‌های نذری مشابه پیدا کرده اند. با این وجود، بسیاری از این آثار به صورت تکه تکه کشف شدند که محتوای شان ناقص یا غایب بود. به همین دلیل است که این شش اثر مهر و موم شده بسیار غیرعادی هستند.
پژوهشگران می‌گویند موهای یافت‌شده صرفاً از سر یک نفر کنده نشده‌اند. برخی از تارهای مو توسط قبیله باستانی که در غار بوده‌اند به رنگ قرمز درآمده، در ۱۰ ظرف تزئین‌شده از چوب و شاخ قرار داده شده و در یک اتاقک جداگانه مهر و موم شده‌اند.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ تمرینی این کشور حاضر شد.
مجتمع مهر و ماه قم پس از اخذ ضمانت‌های لازم شامگاه یکشنبه توسط مسئولان قضایی این استان فک پلمب شد.
شناسایی صنایع تاثیرگذارچهارشنبه در روز نزولی- صعودی بورس اهمیت دوچندانی دارد.
شناسایی نمادهای پرتقاضا یکی از سودسازترین الگوهای رشد در بورس بوده به ویژه در روزهایی که بخشی از بازار مثبت و بخشی دیگر منفی است.
شناسایی نمادهای پرتقاضا یکی از سودسازترین الگوهای رشد در بورس بوده به ویژه در روزهایی که بخشی از بازار مثبت و بخشی دیگر منفی است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است.
حدود ۸۰۰ مدرسه در سطح مشهد به اسکان زائران دهه آخر صفر اختصاص داده شده است.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان این‌که امسال با توجه به پیش‌بینی‌هایی که از سال گذشته انجام شده بود، سال کم‌آبی داشتیم اظهار کرد: امسال دومین سال متوالی کم‌آبی است که تهران با کاهش منابع روبه‌رو بوده و براساس آخرین آمار امسال تا امروز میزان بارندگی‌های تهران ۲۰۸ میلی‌متر ثبت شده است.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
حکم بازرسی بدون مهر و موم نشان می‌دهد که دادستان‌ها در حال بررسی ارتکاب سه جرم احتمالی هستند: نقض قانون جاسوسی، ممانعت از اجرای عدالت و رسیدگی کیفری به سوابق دولتی.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.
سنگال در جام‌جهانی با یک تیم آسیایی به نام قطر همگروه است و این دیدار می‌تواند برای سنگال مهم باشد.
اپراتور مخابراتی ژاپنی پس از یک اختلال وسیع شبکه در اوایل ماه جاری که ۳ روز طول کشید، ۷.۳ میلیارد ین خسارت به تمام مشتریان موبایل خود پرداخت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ