یک منبع آگاه از وزارت نفت به مهر گفت: «صادرات گاز به عراق در حال انجام است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، به سرنوشتی مشابه کیلیان امباپه دچار شده و عدم تمایلش به تمدید قرارداد خشم باشگاه را به همراه داشته است.
مهاجم سابق الهلال عربستان می‌گوید شایعه حضور لیونل مسی در این تیم باعث عدم تمدید قرارداد او شد‌.
دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور نسبت به عدم تمدید قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد.
سرمربی پرتغالی سابق استقلال با چالش تمدید یا عدم تمدید قرارداد یک بازیکن باسابقه تیم جدیدش مواجه شده است.
کیلیان امباپه در یک بیانیه رسمی ضمن تایید شایعات، گفت که باشگاه یک سال پیش از تصمیم او مبنی بر عدم تمدید قرارداد مطلع بود.
سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از عدم تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد.
کونسیسائو، سرمربی پورتو، این نظریه را که به بازیکنان به واسطه عدم تمدید قرارداد بازی نمی‌دهد، رد می‌کند.
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
برخی از منابع خبری فرانسه مدعی شدند که پاری‌سن‌ژرمن در صورت عدم تمدید قرارداد لیونل مسی، مذاکرات خود را با محمد صلاح آغاز خواهد کرد.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
رسانه عربی از دلایل عدم تمدید قرارداد ابرستاره آرژانتینی پرده برداشت.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد یک و نیم ساله عیسی آل کثیر است.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
عدم تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، منجر به جدایی لیونل مسی اسطوره آرژانتینی از پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ریو در واکنش به شایعاتی در خصوص عدم تمدید قرارداد علی ارسلان در صورتی که در مسابقات جهانی بلگراد مدال نمی‌گرفت، گفت: این حرف‌ها واقعی نبود و از روی حسادت مطرح شده است.
کمیته اقدام ارزی در مصوبه ای، مهلت عدم اعمال محدودیتهای تجاری تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۱ را تمدید کرد.
آرش رضاوند به تازگی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا پرونده انتقالش به فولاد بسته شود.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ