وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرده است که اتحادیه اروپا چهارمین بسته تحریمی علیه تهران را آماده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و سویا که از ساعتی دیگر در یونان در سوپرجام اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
به خاطر اعتصاب در تاسیسات گازی استرالیا، قیمت گاز برای تحویل در ماه سپتامبر در بازار اروپا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مارک آندره تراشتگن اعتراف کرد که نگران میزان آمادگی تیمش برای فصل جدید است.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.
شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
اتحادیه اروپا برای قطع «وابستگی‌های راهبردی» به چین طی چند سال آینده تلاش می‌کند.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
آیمریک لاپورت از کسب جام سیر نشده و بعد از سه قهرمانی با سیتی به دنبال فتح لیگ ملت های اروپا با تیم ملی کشورش است.
سفیر چین در روسیه می‌گوید بحران اوکراین ریشه در بحران امنیتی در اروپا دارد و این قاره نیازمند سیستم امنیتی جدید و پایدار است.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اروپا توان هسته‌ای ایران را پذیرفته است، گفت: آژانس در گزارش اخیر خود اعلام کرد که ایران در چارچوب قوانین آژانس به پیشرفت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.
منچسترسیتی بعد از قهرمانی در اروپا، جای چلسی را به عنوان چهارمین باشگاه موفق فوتبال انگلیس گرفت.
یوفا بهترین‌های فصل لیگ قهرمانان را معرفی کرد و رودری، زننده گل پیروزی منچسترسیتی مقابل اینتر در فینال رقابت‌ها، بازیکن فصل این تورنمنت شد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای خوشایند آمریکا در برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده اف-۱۶ پیشقدم می‌شوند.
مرکز لرزه‌نگاری اروپا اعلام کرد امروز سه‌شنبه زمین‌‎لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتری مناطق مرکزی این کشور را به لرزه درآورده است.
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیات چهارمین بسته تحریمی علیه ایران را که به بهانه مسائل حقوق بشری در شورای وزیران امور خارجه این اتحادیه تصویب شد ارائه کرد.
ممکن است گوگل به دلیل کسب وکار تبلیغات دیجیتالی خود با اتهاماتی در اتحادیه اروپا مواجه شود. چنین اقدامی شرکت آمریکایی را در معرض چهارمین جریمه چند میلیارد یورویی قرار می دهد.
منچسترسیتی در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خارج از خانه به مصاف کپنهاگن رفت و با نتیجه 0-0 متوقف شد.
مهاجم ملی پوش کشورمان جزو مهاجمان خطرناک اروپا قرار گرفت.
ستاره ایرانی پورتو امیدوار است چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را برابر اتلتیکو مادرید بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ