رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری و تعقیب قضایی مدیرکل اداره استاندارد استان، به اتهام ارتکاب جرایم ارتشاء و اختلاس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام مدیرکل استاندارد استان تهران، فرش‌های ماشینی باید با برچسب حاوی کد استاندارد عرضه شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۹۹ درصد تالاب گاوخونی خشک شده و این تالاب خود به کانون خیزش گرد و غبار تبدیل شده است.
یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به آلودگی ذرات معلق هوا در استان با منشأ خارجی، میزان این ذرات را بیش از پنج برابر استاندارد اعلام کرد.
خرم‌آباد - به‌رغم برنامه‌ریزی و دعوت قبلی برای حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در جمع زنان بازرگان و کارآفرین استان، وی در این جلسه غیبت داشت!
مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اجباری بودن نصب ترموکوپل بر اجاق‌گازها، تاکید کرد: تولید و توزیع این فرآورده بدون ترموکوپل ممنوع است.
تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران از بازدید سرزده از ادارات این استان خبر داد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد گفت: در چند روز گذشته برای یکی از خودروسازان کشور به سبب عدم رعایت استاندارد، حکمی مبنی بر جریمه نقدی و فراخوان بازگشت خودرو صادر شد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برای استاندارد کردن تابلوهای ترافیکی از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌کنیم.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس اظهار داشت: تبلیغات ضدانقلاب مبنی بر اینکه این جوان در صف آشوبگران ۲۵ آبان بوده است، صحت ندارد، با این حال، گروه‌های معاند تلاش کردند آیین خاکسپاری این مرحوم را به سمت مقاصد پلید خود منحرف کنند.
مدیرکل استاندارد و دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت:‌ فقط ۴۵درصد آسانسورهای دستگاه‌های اجرایی استان دارای تایید استاندارد با تاریخ معتبرند.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بسته‌های حمایتی برای صادرکنندگان از جمله گواهینامه صادرکننده برتر، ثبت کالای صادراتی، نشان ویژه صادرات، صادرکننده نمونه و... برای صادرکنندگان در نظر گرفتیم.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: تاکنون در استان تهران ۳۶ درصد عدم انطباق یعنی کم فروشی در کالاهای مختلف مشاهده شده است.
مدیرکل استاندارد استان تهران از شهروندان خواست بصورت پیامکی از اعتبار مصنوعات طلا مطمئن شوند.
استاندار تهران به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از موزه ملی فرش ایران بازدید کرد.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است.
مدیرکل استاندارد استان تهران از ممنوعیت توزیع کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی خبر داد و گفت: با تخلف فروشندگان اینترنتی، به صورت جدی برخورد برخورد می‌کنیم.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: هرگونه وسایل توزین و سنجش بدون برچسب آزمون استاندارد در واحدهای صنفی جمع‌آوری و توقیف می‌شود.
مدیرکل استاندارد تهران از جمع آوری مواد غذایی غیراستاندارد در بازار انبار نفت تهران خبر داد و گفت: ۵ برند خرما، ۴ برند زعفران، یک برند کیک، دو برند قند و یک برند شکر غیراستاندارد شناخته شد.
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برای توزیع نذور از ظروف یکبار مصرف گیاهی تخریب‌پذیر به شرط درج موضوع بر روی بسته بندی و برای نوشیدنی‌های داغ از ظروف کاغذی با لایه داخلی سفید رنگ استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ