رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هرگونه ناآرامی و درگیری در زندان مرکزی سنندج را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
المیادین در گزارشی تحولات قطب شمال و رقابت موجود میان شرق و غرب جهت حضور نظامی و اقتصادی در این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.
تلویزیون افغانستان اعلام کرد در درگیری دیروز ١٢ نفر کشته و ٣۶ نفر زخمی شده‌اند.
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
منابع محلی سودانی از درگیری شدیدی خبر دادند که میان طرفین درگیر در این کشور امروز شنبه هم جریان دارد.
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از درگیری دو جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از جوان ها بر اثر سلاح سرد کشته شد.
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است.
منابع محلی در سوریه از وقوع درگیری میان نیروهای آمریکایی و افراد ناشناس خبر می‌دهند.
منابع سوری از درگیری های شدید در شمال غرب حلب خبر دادند.
منابع فلسطینی از کمین موفق مبارزان فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
منابع خبری از ادامه درگیری و نا آرامی در پرو خبر دادند.
«گروه وکلای داداندیش» در بررسی قانون‌های مرتبط با دستفروشی، در مقدمه‌ای نوشته‌اند: «دستفروشی را نوزاد نارس زندگی مدرن دانسته‌اند که خود قربانی برخی ناهنجاری‌هاست. گروهی از کسانی که به این مشاغل روی می‌آورند، افرادی هستند که از ناچاری و بدون داشتن راه چاره‌ای به این کار پرداخته‌اند. اگر راه امرار معاش این عده از طریق دستفروشی بسته شود، معلوم نیست که چگونه خواهند توانست از عهده مخارج خانواده خود برآیند.»
اردیبهشت سال ۸۸ خبر یک نزاع خونین در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که این درگیری خانوادگی بین داماد و پدر و مادر زنش رخ داده و مرد ۳۸ ساله به نام محمود با ضربات متعدد چاقو مادرزنش را مجروح کرده و متواری شده است.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
شیخ دیاباته در واکنش به خبر درگیری‌اش با هوادار ملوان می‌گوید: من نه درگیر شدم و نه به کسی مُشت زدم. همه اخلاق من را می‌شناسند و می‌دانند چنین آدمی نیستم.
درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
روابط عمومی استانداری ایلام در بیانیه‌ای خبر منتشر شده را در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی با عنوان درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یک راننده اتوبوس را تکذیب کرد.
روابط عمومی استانداری ایلام در بیانیه‌ای خبر منتشر شده را در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی با عنوان درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یک راننده اتوبوس را تکذیب کرد.
جمهوری آذربایجان خبر داد که در درگیری اخیر این کشور با ارمنستان، 50 نفر از نظامیان این کشور کشته شده‌اند.
شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از منابع مطلع از مذاکرات بین مقامات دولتی و رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان و جریان صدر خبر داد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ