عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی کشف و خنثی‌سازی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی، از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و وزیر امور خارجه تقدیر کردند.
جمعی از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی در گسترش ارتباطات و تعامل با کشورها تقدیر و تشکر کردند.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از اقدامات وزارت نفت تقدیر کردند.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ تقدیر کردند.
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد و برگزار کنندگان سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی را قرائت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات شفاف و همدلانه رئیس‌جمهور اجازه نداد استیضاح و عمل به وظایف نمایندگی بهانه‌ای برای تصویرسازی اختلاف میان قوا شود و فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات شفاف و همدلانه رئیس‌جمهور اجازه نداد استیضاح و عمل به وظایف نمایندگی بهانه‌ای برای تصویرسازی اختلاف میان قوا شود و فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی کردند.
محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی، گفت: از اقداماتی که در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی انجام می‌شود، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به علت برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قدردانی کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت تقدیر به عمل آمد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر حمایت کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در قدردانی از رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در اربعین حسینی امسال تقدیر و تشکر کردند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از پیشرفت صنعت دفاعی دانش‌بنیان و اقتدارآفرین کشور تقدیر و تشکر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از عملکرد دیوان محاسبات کشور تقدیر و تشکر کردند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ