اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات کونکاکاف نام ۷ بازیکن سرشناس خود را خط زده است.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت حضور در زمین و بازی برای تیم کارلوس کی‌روش را پیدا نکردند. این در حالی بود که آنها عصای دست اسکوچیچ بودند.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
در پایان اردوی داخلی تیم‌ملی، بازیکنان جوانتر از مسافران دوحه جدا شدند و باتجربه ارزشمند کمپ تیم‌ملی را ترک کردند.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
همزمان با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به قطر، چهار بازیکن در تمرین غایب هستند.
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.
۲ بازیکن گل‌گهر سیرجان به هفته چهارم اردوی ریکاوری تیم‌ملی فوتبال دعوت نشدند و این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره خط خوردن آن‌ها را افزایش می‌دهد.
«‌کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نیست و هر کسی که تلاش کند و عملکرد خوبی داشته باشد، از چشم او پنهان نمی‌ماند.»
کارلوس کی‌روش در حالی چهار دروازه‌بان را در خط دروازه به تیم ملی دعوت کرده است که قطعا از این جمع یک یا دو بازیکن خط می‌خورد.
کارلوس کی‌روش مقابل اروگوئه تصمیم جالبی در خط دفاعی گرفت.
شجاع خلیل‌زاده یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در تقابل با اروگوئه بود.
کارلوس کی‌روش مقابل اروگوئه تصمیم جالبی در خط دفاعی گرفت.
ایران با حضور بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون، تهدید بزرگی برای اروگوئه است. این دو بازیکن با زدن ۲۷ و ۴۰ گل ملی به ترتیب در خط مقدم قرار دارند.
اگر کی‌روش تنها ۳۲ بازیکن را برای جام جهانی تحت نظر گرفته باشد ۶ نفر از لیست او خط خواهند خورد. البته لژیونر‌هایی که این اردو را از دست دادند همچنان برای بازگشت به اردو شانس دارند.
سرمربی تیم ملی ترجیح داد اولویت را به لژیونر‌های تیم ملی بدهد و روی ۱۴ بازیکن داخلی خط قرمز کشید.
مطابق با اعلام کارلوس کی‌روش، لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای اردوی اتریش فردا مشخص خواهد شد.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ