نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عملکرد شستا و تاپیکو را قانع‌کننده دانستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدادی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد استیضاح‌کنندگانی که قانع نشدند، بیش از تعداد معین در آیین‌نامه است، لذا روند استیضاح وزیر کشور،‌ در جریان است.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان درباره علت عدم اعلام وصول استیضاح وزیر کشور توضیحاتی به نمایندگان داد.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به نجابت نماینده شیراز قانع نشدند و حمید سجادی کارت زرد گرفت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی برای تنویر افکار عمومی، علت آغاز به کار جلسات علنی مجلس در ساعت ۸ صبح را توضیح داد و سایر برنامه های نمایندگان پیش از آغاز نشست علنی قوه مقننه را نیز تشریح کرد.
رئیس مجلس یازدهم در رشته توییتی در خصوص مسائل مربوط به تحویل خودرو‌های شاسی بلند به صورت خارج از نوبت به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد.
توضیحات غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتایج بررسی ادعای گرفتن خودرو شاسی‌بلند توسط نمایندگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اگر اخبار استیضاح وزیر صمت را پیگیری کرده باشید قطعا با ادعای «اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان» مواجه شده اید که از زبان دو تن از نمایندگان مجلس مطرح شده است .این ادعا موجب شد تا مقامات دولتی توضیحات و جوابیه های مطولی صادر کنند اما این دو نماینده همچنان بر برخی از ادعاهای خود تاکید داشتند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره جلسه‌اش با مدیران سرخابی و نمایندگان مجلس ارائه کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر علوم پیرامون اقدامات صورت گرفته برای تقویت آموزش مهارت های کاربردی و ارتقای علمی و ارزشی دانشگاه ها قانع شدند.
محمد حسین فرهنگی پس از استماع اظهارات وزیر علوم اعلام کرد که از توضیحات وزیر قانع نشد و سوال خود را به رای گذاشت، اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر علوم قانع شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر علوم درباره حمایت از آموزش‌های کاربردی را قانع کننده دانستند.
نمایندگان از توضیحات سجادی وزیر ورزش قانع نشدند و او از مجلس کارت زرد دریافت کرد.
آقای فاطمی امین در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ عنوان کرد که برای صنعت خودرو ۲ برنامه ۶ ماهه و ۲ ساله داریم که این دو برنامه به افزایش عرضه و عدم افزایش قیمت کمک می کند. امروز کلاه خود را قاضی کنید آیا قیمت خودرو افزایشی پیدا نکرده است،
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودرو قانع نشدند و به او کارت زرد دادند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از استماع نطق یکی از نمایندگان درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه درباره این موضوع توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این هیئت به رسیدگی به شکایت نیروی انتظامی از ۴ نماینده مجلس گفت که از این نمایندگان درخواست کرده‌اند تا توضیحات خود را به این هیئت ارائه دهند.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه در جلسه عصر امروز این کمیسیون حضور یافت و چهار نماینده توضیحات وی را قانع‌کننده ندانستند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.
در روزهای اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطلبی را در مورد خودرو جدید شرکت زامیاد مطرح کرده است که توضیحات زیر در پاسخ به اظهارات ایشان و تنویر افکار عمومی به استحضار هموطنان عزیز می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ