رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم اراک درباره بازگشت لایحه «اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو» به کمیسیون مربوطه، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
استاندار فارس گفت: ۲ مجروح حمله تروریستی شاهچراغ در اتاق عمل هستند و حال عمومی سایرین نسبتا خوب است.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
با توجه به واکنش گسترده و عمدتاً منفی جامعه به اظهارات رئیس مجلس، خبرگزاری مجلس «خانه ملت» درباره عبارت «تصمیمات سخت» توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات این خبرگزاری آمده است: «در روز‌های اخیر یکی از جملات رئیس مجلس، در جمع اعضای نظام مهندسی، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داشته و البته در این میان برخی یا به تصور اینکه تاکنون چنین تأکیداتی از سوی قالیباف انجام نشده یا به قصد تخریب، درباره آن دست به خیال‌نویسی زده‌اند.»
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره علت تاخیر در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس داد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌خواستیم کالابرگ الکترونیکی را با یارانه نقدی جبران کنیم، اما با شتاب تورم مواجه شدیم و این یارانه جوابگوی تورم نبود.
توضیحات قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از دلایل رضایت رهبر انقلاب از مجلس یازدهم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌خواستیم کالابرگ الکترونیکی را با یارانه نقدی جبران کنیم، اما با شتاب تورم مواجه شدیم و این یارانه جوابگوی تورم نبود.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، در خصوص ایرادات به مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس مجلس یازدهم در رشته توییتی در خصوص مسائل مربوط به تحویل خودرو‌های شاسی بلند به صورت خارج از نوبت به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
توضیحات قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بازنگری خدمت سربازی و دستور رهبر انقلاب در این خصوص را مشاهده می‌کنید.
در این نشست آقای قالیباف ضمن بیان توضیحاتی درباره مصوبه سران قوا برای مولدسازی اموال راکد دولت، به نمایندگان این وعده را داد که مجلس حتما درباره مصوبه مولدسازی جلسه‌ای مجزا به شکل علنی برگزار خواهد کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پیرامون مولدسازی دارایی‌های دولت داد.
ابراهیم رییسی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بعد از بیان توضیحاتی درباره ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲، این لایحه را تقدیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی کرد.
توضیحات دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری پرونده شهدای اوکراینی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از استماع نطق یکی از نمایندگان درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه درباره این موضوع توضیحاتی ارائه داد.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی به ارائه توضیحاتی درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه و بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پرداخت.
بحران دارو به اوج خود رسید؛ آن‌چنان‌که نمایندگان مجبور شدند وزیر بهداشت را به مجلس فرا بخوانند و او را درباره طرح دارویار مورد بازخواست قرار دهند؛ اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و در نهایت محمدباقر قالیباف تا ابتدای زمستان به وزیر فرصت داد تا بحران موجود را حل و فصل کند.
نماینده پیشین مجلس صدور رای ۹۱ روز حبس تعلیقی در پرونده شکایت قالیباف از خود را تایید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: برخی از رسانه‌ها حرف‌های بنده را در خصوص ربوی بودن فعالیت بانک‌ها به صورت نادرست منتشر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ