لورا هول‌گیت سفیر ایالات متحده نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین مدعی شد: در سپتامبر گذشته ایران امید جمعی درباره بازگشت قریب‌الوقوع به برجام را با طرح خواسته‌هایی که می‌دانست غیر ممکن است از بین برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان اسپرا به مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز واکنش نشان داد و گفت: واقعا نا امید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می‌کنم.
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
رالی جذاب ایران و آمریکا که با آبشار دیدنی امین اسماعیل نژاد امتیاز به سود ایران شد.
امین اسماعیل نژاد احتمالا به عدم صدور ویرایش واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دریانوردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: این اقدام، امید را نزد دولت ها‌ی دوست و مستقل ارتقا داد و بر عزت ملی جمهوری اسلامی بیش از گذشته افزود.
در وضعیت جدید و نقش روسیه و چین: بازگشت غرب به برجام ناممکن خواهد بود؛ برجام به لحاظ تکنیکی و زمانی قابلیت دوام ندارد؛ امید باقیمانده در جعبه پاندورا ازبین رفته است؛ و این هم که آمریکا دیپلماسی را تنها راه‌حل مساله هسته‌ای میداند، چیزی جز مذاکره «مستقیم و جامع» با ایران نیست.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
مستند موبایلی «منهای سیاست» فیلم جدیدی از امیر تاجیک است که به حواشی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا می‌پردازد.
شرکت انطباق گستر سپهر، موسسه ناجی پارس امین و شرکت ناجی پاس به بهانه ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی دیگر گفت: اگرچه فعلاً موضوع تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا متوقف شده است، اما روزنه‌های امید در مورد انجام این موضوع بسته نشده است و یکی از موضوعاتی که در کانال‌های ارتباطی بین ایران با آمریکا در مورد آن صحبت می‌شود موضوع زندانیان است.
مجتبی ذوالنوری گفت: آمریکا از فتنه شهریور به بعد مذاکرات برجامی وین را تعطیل کرد، چون امید داشت با رهبران و لیدر‌های اغتشاشگران پای میز مذاکره بنشینند، ولی امروز وزیر خارجه قطر درخواست آمریکا برای مذاکره را به ایران اعلام می‌کند؛ آن‌ها می‌دانند شکست خورده‌اند.
سفر روز یکشنبه وزیر خارجه قطر به تهران و ارائه پیام آمریکا به طرف ایرانی که به گفته حسین امیرعبداللهیان حاوی ایده‌هایی درباره بحران اوکراین بود، صفحه جدیدی را درخصوص مساله برجام گشود. با واکاوی صحبت‌های وزرای خارجه قطر و ایران در‌می‌یابیم که به نوعی سرنوشت برجام و مذاکرات هسته‌ای با داستان اوکراین گره خورده است و تا مساله اوکراین و اتهامات وارده حل‌وفصل نشود، نمی‌توان نسبت به احیای مذاکرات هسته‌ای امید چندانی داشت.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ۶۰ مقام آمریکایی که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند در لیست سیاه ایران قرار دارند.
نتایج بازی های نخست گروه B همچنان امید را برای تمام تیم‌های حاصر در این گروه زنده نگه داشته است. در این میان دو دیدار باقی مانده تیم ملی ایران با ولز و آمریکا سرنوشت‌ساز است.
با تساوی در دیدار بین تیم‌های ملی آمریکا و ولز، امید به اردوی ایران برای صعود از گروه B برگشت.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
کشتی ایران شب سختی را برابر تیم ملی آمریکا گذراند، سه شکست برابر آمریکائیها شب تلخی را برای ایرانی های کشتی دوست رقم زد
نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ