رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بیشترشدن پرونده‌های قضایی و جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هم‌اکنون این پرسش مطرح می‌شود که این اتهام‌های روزافزون چه تأثیری بر حیات سیاسی او خواهد داشت.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید واشنگتن استقرار تسلیحات هسته‌ای غیرراهبردی روسیه در خاک بلاروس را محکوم می‌کند.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور در آموزش خلبانان اوکراینی مشارکت می‌کند.
رئیس‌جمهور قرقیزستان اظهارات نماینده کنگره آمریکا در خصوص آزادی بیان رسانه‌ای در این کشور را رد کرد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید نحوه خروج این کشور از افغانستان بسیار شرم‌آور بوده و مدعی شد که این رویداد باعث افزایش جسارت و جاه‌طلبی روسیه شده است.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ایالات متحده را کاملا از منظر اقتصادی از چین بی‌نیاز می‌کند. وی تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان بهترین کشور برای تجارت را از چین می‌رباید.
وزیر دفاع آمریکا می‌گوید پیام‌های سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه برای واشنگتن نگران‌کننده است.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
رئیس‌جمهور آمریکا که امروز در سفری از پیش اعلام نشده و امنیتی وارد کی‌یف شده بود، پس از حدود پنج ساعت حضور در این شهر و دیدار با همتای اوکراینی، پایتخت اوکراین را به مقصد لهستان ترک کرد.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و اخیرا سه کشور اروپایی در خصوص ایران دچار دو مشکل، یعنی توهم و محاسبات غلط شدند.
رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.
همسر رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
رئیس‌جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دو کشور قصد دارند تا نفربر زرهی پیشرفته را در اختیار اوکراین قرار دهند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن در واشنگتن و نیویورک برای ایران رییس جمهور انتخاب می‌کنند و میگویند او رئیس جمهور دموکراتیک ایران است، گفت: این مسئله مضحک به نظر می‌رسد.
رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (۱۸ آبان/ ۹ نوامبر) اعلام کرد وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد مقامات و دولت این کشور روسیه را مجبور کردند که به اوکراین حمله کند.
حجت السلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در خصوص نشست با ایرانیان در حاشیه مجمع سازمان ملل گفت: یک پزشک ایرانی مقیم آمریکا گزارشاتی درباره رشد و پیشرفت علم پزشکی ایران ارائه داد.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور گفت: بدون تردید،‌ یکجانبه‌گرایی آمریکا، به دنبال عقب نگه‌داشتن کشورها از مسیر توسعه مستقل خود است.
رئیس‌جمهور سابق روسیه اعتقاد دارد درباره سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هیچ اختلافی بین دولت و کنگره وجود نداشت و واشنگتن پیامدهای جهانی این سفر را خواهد دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ