مستند موبایلی «منهای سیاست» فیلم جدیدی از امیر تاجیک است که به حواشی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا می‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
پیش‌تر، محققان پایین‌ترین دمای این منطقه را منهای ۹۳ درجه سانتیگراد ثبت کرده بودند، اما یافته‌های تازه نشان می‌دهد که دمای هوا در این منطقه حتی از این هم می‌تواند پایین‌تر رود و چنانچه چند روز آسمان منطقه صاف و هوا خشک باشد، دمای هوا ممکن است به منهای ۹۸ درجه سانتیگراد هم برسد.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
در اواخر دسامبر ۲۰۲۰، محققانی که بر روی تلسکوپ کیهان‌شناسی آتاکاما (ACT) در شیلی کار می‌کردند، جدیدترین تخمین خود را منتشر کردند، ۱۳.۷۷ میلیارد سال، به اضافه یا منهای چند ده میلیون سال.
یک کارشناس حوزه نهاده های کشاورزی گفت: بهره وری کودهای موجود در کشور پایین بوده و در کنار کمبود این محصولات گاهی کشاورز ناچار است کشت و کار منهای کود داشته باشد.
آخرین بازمانده تیم رویایی ۲۰۱۰ اسپانیا از تیم ملی خداحافظی کرد.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
ستاره ملی پوش پرسپولیس که در تیم باشگاهی اش به یک آچار فرانسه تبدیل شده و به عنوان دفاع چپ بازی می‌کند، قادر است در تمامی پست‌ها منهای دروازه بان به میدان برود!
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
ملی پوشان فوتبال ایران پس از برگزاری دیدار تدارکاتی برابر سنگال در سالن وزنه ریکاوری کردند و به زودی آماده بازگشت به ایران می‌شوند.
کارلوس کی‌روش بازیکنانی را برای اردوی اتریش برگزیده که به احتمال بسیار بالایی همین گروه منهای یک دروازه‌بان، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهند داشت.
صفرزاده کارشناس بین‌الملل گفت: امروز تجارت بر پایه پول‌های ملی، تجارت منهای دلار و یورو یکی از اساسنامه‌های اصلی سازمان شانگهای است .
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۸۸ درصدی عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک خبر داد.
ترکیب منتخب قربان بردیف برای بازی امروز مقابل صنعت نفت اعلام شد.
در جریان دور اول سفرهای استانی دولت «خبرگزاری مهر» در پرونده‌ای جامع پیگیر مطالبات مردمی و گنجاندن آن‌ها در فهرست مصوبات سفر بود و سپس ضمن رصد عملکرد دولتمردان، اجرای مصوبات را دنبال کرد.
ارسلان باقری موفق شد نخستین مدال اسنوکر ایران در رقابت های منهای ۱۸ سال جهانی را کسب کند.
ارسلان باقری نماینده استان گیلان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر جهانی نخستین مدال ایران در رده سنی منهای ۱۸ سال را مسجل کرد.
رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان منهای ۱۸ سال ۲۸ لغایت ۳۱ مردادماه به میزبانی رومانی و در شهر بخارست برگزار می‌گردد.
امید لطیفی با بدشانسی بزرگی در دربی کرمان مواجه شد و نتوانست گلزن مس لقب بگیرد.
علی اصغر آسیا بری نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کاراته مردان کشورمان در مسابقه نخست خود به مصاف حریفی از کشور سنگال رفت.
دکتر مهدی زارع گفت: تعیین کانون زلزله می‌تواند به علاوه و منهای ۵ تا ۱۰ کیلومتر خطا داشته باشد، بنابراین کانون زلزله‌هایی که در دریا اتفاق می‌افتد، ممکن است ساحل باشد. اما زلزله در دریا هم می‌تواند اتفاق بیفتد، به دلیل شکستگی‌ها و گسل‌هایی که کف دریا وجود دارد. در نزدیکی سواحل دریای عمان و خلیج فارس در ایران هم گسل وجود دارد. مثلا در ۳۰ کیلومتری ساحل ایران در دریای عمان، مرز فرورانش ورقه اقیانوس هند و دریای عربی به زیر فلات ایران قرار دارد
امیر محمد بخشی تکواندوکار طلای وزن منهای ۷۴ را از آن خود کرد.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ