امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ۶۰ مقام آمریکایی که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند در لیست سیاه ایران قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است نتانیاهو وزیر امور استراتژیک خود را برای پیگیری توافق با عربستان سعودی به آمریکا اعزام کند.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
حدادی پنجشنبه جهت برپایی اردوی تدارکاتی ۲ ماهه و انجام چند مسابقه تدارکاتی به آمریکا رفت تا ادامه تمریناتش را در آنجا و زیر نظر مربی اش مک ویلکینز پیگیری کند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه چند روز پیش کیفر‌خواست شهادت سردار سلیمانی صادر شد تصریح کرد: محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از متهمان این پرونده در دستور کار است و این مهم با مشارکت نهاد‌های مدنی بین‌المللی انجام می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم آشکار شود و جنایات این افراد در جامعه بشری آشکار شود و این کار با هماهنگی عدلیه عراق در حال پیگیری است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع حق‌آبه ایران در هیرمند گفت: ما در بحث پیگیری حق‌آبه ایران از هیرمند کوتاه نیامده‌ایم و بخش قابل توجهی از دیپلماسی آب ایران شامل این موضوع است.
بعد از مدت‌ها پی‌گیری حقوقی بالاخره دادگاه لاهه در خصوص پرونده شکایت ایران علیه دولت آمریکا، به سود تهران حکم داد تا این پیروزی نشانه اقتدار حقوقی و اثبات حقانیت ایران در اوج مظلومیت باشد.
بعد از مدت‌ها پی‌گیری حقوقی بالاخره دادگاه لاهه در خصوص پرونده شکایت ایران علیه دولت آمریکا، به سود تهران حکم داد تا این پیروزی نشانه اقتدار حقوقی و اثبات حقانیت ایران در اوج مظلومیت باشد.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
دولت آمریکا در ادامه پیگیری و اصرار بر سیاست اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشورهای مستقل امروز پنج‌شنبه اعلام کرد ۳۹ شرکت و نهاد را به بهانه کمک به فروش محصولات پتروشیمی ایران، تحریم کرده است.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور سردار سلیمانی، گفت: آمریکا باید طبق کنوانسیون ۱۹۷۳ متهمان ترور سردار سلیمانی را به ایران مسترد کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
مسئول پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار شهید سلیمانی گفت: هدف از پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
تمرینات امروز تیم ملی ولز با شادابی خاصی پیگیری شد.
آمریکا سیاست خاورمیانه‌ای خود را تغییر داده و با کاهش تعهدات امنیتی خود در منطقه غرب آسیا به دنبال حضور فعال در منطقه شرق آسیا و پیگیری راهبرد «مهار چین» است.
نشریه پلیتیکو از تشدید اقدامات ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی آن برای پیگیری تحرکات روسیه پیرامون استفاده احتمالی از سلاح هسته ای خبر داد.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای سوری با بیان این‌که تبادل پیام‌ها بین آمریکا و ایران از طریق برخی وزرای خارجه و هماهنگ کننده در حال انجام است، گفت: ایران با اتخاذ رویکردی منطقی مسیر دیپلماسی را پیگیری می‌کند.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
روز آخر مسابقات جهانی کشتی آزاد یکشنبه پیگیری می‌شود و ایران و آمریکا ۲ فینالیست دارند.
یک مقام وزارت خارجه روسیه تاکید کرده که مسکو موضوع جابجایی احتمالی مقر سازمان ملل از نیویورک را با جدیت پیگیری می‌کند.
پامپئو در پیامی توییتری نوشت: «خوشحالم که می‌بینم پلوسی رئیس مجلس (نمایندگان) سفرش به تایوان را پیگیری می‌کند. آمریکا هرگز از حزب کمونیست چین دستور نگرفته و هرگز هم نخواهیم گرفت و ما همیشه از دولت مستقل تایوان و مردم آزادیخواه آن حمایت خواهیم کرد».
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ