اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته متخصصان سلامت، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش کردن منظم و انجام فعالیت‌هایی در جهت کاهش استرس می‌تواند به بیماران در مقابله با عوارض منفی روند درمان سرطان و همچنین پیامد‌های خودِ بیماری کمک کند.
آنچه که هر روز می‌خورید می‌تواند تأثیر بسزایی بر سلامت جسمی و روحی شما داشته باشد؛ اغلب افراد برای حفظ سلامتی یا پیشگیری از اضافه وزن تمایل دارند که یکسری از خوراکی‌ها را از سبد غذایی خود حذف کنند، اما یک راه مؤثرتر برای نزدیک شدن به این هدف این است که به جای حذف مواد غذایی، یکسری خوراکی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنند و به طور روزانه آن‌ها را مصرف کنند.
با وجود اینکه هیچ مکملی جایگزین سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم نیست، اما این پژوهش نشان داد که اگر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستید، ویتامین D در کاهش خطر ابتلا به این بیماری اثربخشی قابل‌قبولی دارد. اما این موضوع بدین معنا نیست که یک قرص بخورید و رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه را کنار بگذارید.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
شرکت‌کنندگانی که در گروه رژیم غذایی کتو-مدیترانه‌ای دچار اختلال شناختی خفیف بودند، سطوح پایین‌تری از میکروب‌های تولیدکننده گابا و سطوح بالاتری از میکروب‌های تنظیم‌کننده گابا داشتند.
سخنگوی وزارت خارجه اردن از پیگیری بازداشت نمانیده پارلمان این کشور از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
در شرایطی که مصرف مواد غذایی خاص پس از تماس با ویروس از ابتلا به بیماری پیشگیری نخواهند کرد، اما دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف به میزان کافی از رژیم غذایی روزانه عاملی کلیدی در حفظ قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شود. سپس، سیستم ایمنی می‌تواند به خوبی با بیماری مبارزه کرده و به طور بالقوه شدت آن را کاهش داده و روند بهبودی تسریع شود.
انتخاب نوشیدنی فوق‌العاده‌ای که با رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای محافظت از سلامت مغز مطابقت دارد، شامل یک اسموتی خوب است. دستور العمل‌های اسموتی آشنا شامل ترکیبی از میوه، شیر، یا ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای و پروتئین اضافه شده مانند آجیل، گاهی غلات کامل و حتی سبزیجات است.
طی آزمایشات بالینی اخیر مشخص شد پیشگیری و کاهش نرخ حملات قلبی و مرگ‌های زودرس در افرادی که رژیم‌های غذایی کم‌چرب دارند، مشهودتر است. گفته می‌شود این مزایا در میان افرادی که تابع رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند، بیشتر است.
رژیم غذایی بر وضعیت سلامت افراد (چه در حال، چه در آینده) تأثیر می‌گذارد. رشد و تکامل مطلوب مستلزم پیروی از برنامه غذایی سالم است. برنامه غذایی سالم می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را فراهم کند.
در حالی که هنوز هیچ راه مطمئنی برای پیشگیری از زوال عقل وجود ندارد، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات، همراه با ورزش فراوان و عدم استعمال دخانیات، همگی به سلامت قلب کمک می‌کنند که به نوبه خود به محافظت از مغز در برابر بیماری‌هایی که منجر به زوال عقل می‌شود، می‌انجامد.
به گفته مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و با پیگیری انجام شده توسط ایران، محرومیت هادی برطرف شده و وی فروردین ماه به گرنداسلم خواهد رفت.
نقش موبایل شامل پیام‌هایی است که روی تلفن‌های همراه داده می‌شود و بر کنترل قند خون، فشار خون و کلسترول، بهبود فعالیت بدنی، رژیم غذایی سالم و از مصرف دارو‌های پیشگیری از سکته متمرکز است
رژیم غذایی با هر بیماری تقریبا در ارتباط است، حتی کمردرد نیز از این موضوع مستثنی نیست. برای درمان کمردرد یا پیشگیری از آن بهتر است به رژیم غذایی خود دقت کنید. در اینفوگرافیک زیر به برخی از این باید‌ها و نباید‌ها اشاره شده است./همشهری آنلاین
کلینیک مایو اعلام کرده که می‌توان تقریبا از ۲۵ درصد از موارد کلی ابتلا به سرطان از طریق انتخاب نوع رژیم غذایی عمدتا رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات پیشگیری کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
نیترات، به عنوان پیش‌ساز نیتریک اکسید در بدن، ترکیبی است که در چغندر و سبزی‌های برگ تیره مانند اسفناج یافت می‌شود. این ترکیب علاوه بر تاثیر در پیشگیری از دیابت بر روی پیشگیری از پرفشاری خون و محافظت از سیستم قلبی عروقی نیز تاثیر دارد.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر مثلث پیشگیری از وقوع جرم را تشریح کرد.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سبک زندگی سالم یکی از عوامل پیشگیری کننده از ابتلاء به فشار خون بارداری است. پیروی از یک رژیم غذایی مناسب همراه با رعایت دستورات پزشکِ متخصص و مصرف دارو‌های تجویز شده نیز می‌تواند این بیماری را کنترل و پیامد‌های ناشی از عوارضِ خطرناک آن را کاهش دهد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کشتار ده‌ها کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: پویشی به نام «به کدامین گناه کشته شدند» راه‌اندازی شد و به مجامع جهانی هم این موضوع را منعکس خواهیم کرد.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر فصلی و متقارن دامنه نوسان تا سقف ۱۰ درصد اشاره کرد و گفت: طرح پیشنهادی نیازمند مصوبه هیات مدیره سازمان بورس است و بعد از آن پیاده‌سازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ