معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا امروز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.
مشهد ـ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مجموع ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی را ۳ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
در حالی از امروز ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود که ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز به‌مدت یک هفته آغاز شد.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه (فردا) به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.
ثبت نام زائرین در سامانه سماح از فردا سه شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود. زائرین باید عملیات بیمه خود را انجام دهد تا ثبت نام آن‌ها در این سامانه قطعی شود. مبلغ بیمه زائرین به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان است، اما خدمات بیمه گر بین ۴۰ تا درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۰ تیر خبر داد.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز خبر داد.
به گفته مدیر کریدور فناوری تا بازار، ثبت‌نام شرکت‌ها برای نمایشگاه فناوری‌نانو از تیرماه آغاز می‌شود و پس از ثبت‌نام اولیه، جانمایی توسط خود شرکت‌ها انجام می‌شود.
از ابتدای تیرماه ثبت نام پایه هفتمی‌ها آغاز می‌شود، اما از آنجا که برای ثبت نام پایه دهم به نمرات کارنامه و نتیجه هدایت تحصیلی نیاز است، ثبت نام این دسته از دانش‌آموزان از نیمه تیر شروع می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
ثبت‌نام رویداد فناورانه «توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر» آغاز شد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طبق پیش‌بینی اولیه ثبت‌نام اربعین بعد از حج آغاز خواهد شد.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
مریم ارم‌آبادی که در زمان ریاست رسول خادم درجه بین‌المللی داوری کشتی را دریافت کرده بود، برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد.
اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از امروز شنبه ۹ اردیبهشت خبرداد.
دانش‌آموزان میان پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از امزوز برای ثبت‌نام کتاب درسی سال تحصیلی جدید اقدام کنند، اما ثبت‌نام کتاب درسی بقیه پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز می‌شود.
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از امروز آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ