سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید برای جدال با آلومینیوم اراک آمادگی کامل دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالاً گربه بابت لباس تنگ به اندازه کافی به تنگ آمده بود و دعوای زن و شوهری را دیگر تاب نداشت.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این کشور «به اندازه کافی بمب خوشه‌ای» دارد و در صورت استفاده از این مهمات علیه مسکو، حق حمله متقابل را برای خود محفوظ می‌داند.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: اگر یک درصد زمین‌هایی را که برای ساخت مسکن مفید است به این کار اختصاص دهیم، مشکل مسکن تمام مردم حل خواهد شد.
انسلادوس بیش از اندازه کافی فسفر محلول در اقیانوس خود دارد کافی است تا اجازه حیات در آنجا را بدهد. در واقع، آزمایش‌های آزمایشگاهی بعدی نشان می‌دهند که غلظت فسفر محلول در آب اقیانوس انسلادوس ممکن است صد‌ها برابر بیش‌تر از اقیانوس‌های زمین باشد.
نایب‌رئیس باشگاه مونزا به دفاع از یوونتوس پرداخته و می‌گوید این باشگاه به اندازه کافی به دلیل تخلفات مالی‌اش مجازات شده و نباید با جریمه‌ها و تبعات بیشتری مواجه شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان توسط منچسترسیتی می‌گوید خط حمله بایرن به اندازه کافی خوب نیست و در گلزنی مشکل دارد.
رییس هیات مدیره انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: شکر به اندازه کافی برای ۶ ماه در انبارهای کشور موجود است و هیچ کمبودی وجود ندارد.
مصرف ماده معدنی پتاسیم باید به اندازه کافی باشد؛ زیرا علاوه بر این که سطوح بسیار پایین آن برای قلب خطرناک است، سطوح بسیار بالای پتاسیم نیز می‌تواند منجر به ایست قلبی شود.
رئیس جمهور گفت: ذخایر ارزی کشور نگران‌کننده نیست و دشمن با ایجاد شایعه دنبال وارونه جلوه دادن این موضوع است .
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد استقلال می‌گوید دوست ندارد بی منطق و آگاهی چنین پیشنهاداتی را بپذیرد.
تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ذخیره مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی در استان تهران داریم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:زمانی باید ناوگان حمل و نقل عمومی رایگان شود که ناوگانی وجود داشته باشد.
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
مربی گل‌گهر معتقد است به اندازه کافی برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس موقعیت به وجود آوردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قدرت حفظ ارزش پول ملی را دارد و به اندازه کافی دلار در اختیار داریم.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
تهرانی‌ها در روز ۳ میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کنند که با این حساب، حجم آب سد لتیان بدون درنظر گرفتن آب سد‌های دیگر‏، تنها برای پنج روز مصرف تهرانی‌ها کافی است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۵۷ هزار تن برنج که در نیمه نخست سال جاری برای تنظیم بازار کشور وارد شده، بیش از ۲۰ درصد آن از سوی این شرکت تامین شد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از شکست برابر ساوتهمپتون از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
بهادری جهرمی گفت: پیرو گزارشی که وزیر ورزش در خصوص وضعیت وجود نجات غریق و عملیات امدادی برای سواحل شمالی دادند مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت تقویت این تجهیزات در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ