اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط بهبود بارش‌ها در اصفهان و به ویژه نواحی غرب و جنوب و منابع آبی استان تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های جوی در استان تا اواسط هفته جاری خبرداد.
سیدمحمدرضا حسینی در انتظار دریافت مطالبات خود برای جدایی از سپاهان است.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در نخستین هفته از رقابت های لیگ بیست و سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی های خوبی برای برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می‌رود همه مردم و دستگاه‌ها پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تابستان گرم‌تر از معمول در اصفهان در سال جاری خبرداد.‌
در پی انتشار مطلبی درباره سرمربیگری قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توضیحات تکمیلی را در اختیار "ورزش سه" گذاشت.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
با توجه به برگزاری جلسه معارفه شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد. با شرکت ۹۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه بیشتر آشنا شوید.
اصفهان- مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به اینکه طی یک ماه پیش رو بارش‌های خوبی در انتظار اصفهان است، گفت: فروردین ۱۴۰۲ نیز بارش‌های مطلوبی در سطح استان خواهیم داشت.‌
هافبک باتجربه پرسپولیس بعد از ماجراهای مربوط به نقل و انتقالات زمستانی اکنون امیدوار به حضور در اصفهان و همراهی تیم است.
اصفهان- فاز دوم احداث جاده در مسیر روستاهای گوکان- وزوه که از قلب رویشگاه‌های جنگلی زاگرس فریدونشهر اصفهان می‌گذرد، این روزها در انتظار اخذ مجوز است.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارشی ۴۵ روز آینده استان، از بهبود شرایط بارشی طی اسفند ماه و بویژه هفته‌های پایانی سال خبرداد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارشی ۴۵ روز آینده استان، از بهبود شرایط بارشی طی اسفند ماه و بویژه هفته‌های پایانی سال خبرداد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارشی ۴۵ روز آینده استان، از بهبود شرایط بارشی طی اسفند ماه و بویژه هفته‌های پایانی سال خبرداد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
در پی حوادث هفته گذشته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، خوارزمی واحد کرج و صنعتی اراک شاید بتوان ادعا کرد، دانشگاه‌های کشور با یک بحران جدی یعنی موج مسمومیت غذایی دسته‌جمعی دانشجویان مواجه هستند؛ موضوعی که از سازمان امور دانشجویان انتظار می‌رود به عنوان یک نهاد ناظر بر امور دانشجویی هر چه زودتر به آن ورود کرده و ادامه این زنجیره را متوقف کند.
صادق ضیاییان، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در شهر‌های صنعتی تهران، البرز، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال فارس، برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نباید فرصت فرار داشته باشند.
صبح روز آینده جلسه هماهنگی دربی اصفهان برگزار می‌شود و یکی از خروجی‌های مهم این جلسه حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر است.
ایران غذاهای خوشمزه‌ای دارد؛ در اصفهان بریونی و زرشک پلو را خیلی دوست دارم و در مشهد شیشلیک؛ می‌دانم که خوزستان و گیلان هم غذاهای دریایی مخصوص دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ