مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی خبر دا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.
رسانه‌های مکزیکی اعلام کردند که در پی آتش‌سوزی در یک بازار بزرگ در مناطق مرکزی این کشور دست‌کم ۹ نفر کشته شدند.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
خنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار نگهداری از مواد اولیه تولید عطر و ادکلن در محدوده بازار تهران خبر داد.
آتش‌ سوزی گسترده ای در میدان «کومسومولسکایا» واقع در شهر مسکو روی داده است.
ستاره ایرانی پورتو مطابق انتظار از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
در میانه آتش‌سوزی و درگیری با نیرو‌های حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می‌کنند. آن‌ها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می‌شوند. گفته می‌شود که صدا‌های انفجار شنیده شده مربوط به همین موضوع بوده است.
میلان در هشتمین بازی خود در فصل جاری سری آ در یک بازی خانگی به مصاف امپولی رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.
ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: آتش‌سوزی صبح امروز میدان نفتی شادگان با دستکاری عوامل ناشناس رخ داد.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان خبر داد.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک مجتمع مسکونی سه طبقه در مشهد گرفتار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش‌نشانان هشت نفر از میان دود و آتش نجات یافتند.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ