نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم این است که شرایط کمبود دارو بهبود یابد و مشکلات جبران شود. بنابراین وزیر بهداشت هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم سیستان در اعتراض به عدم تخصیص حقابه هیرمند ازسوی طالبان و همچنین دیپلماسی آبی منفعلانه وزارت امور خارجه در میدان یعقوب لیث زابل تجمع کردند. در این تجمع جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر گرد هم آمدند و شعار‌هایی دادخواهانه سر دادند و خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند. شعار‌هایی از قبیل "نابودی سیستان، نابودی تنگه احد ایران است. "، "حق آبه و هوای پاک" و ... از سوی مردم سر داده شد. همچنین در میانه این اعتراض، استعفای دو نماینده سیستان و پاسخگو کردن وزیر امور خارجه ایران در رابطه با حقابه هامون مطالبه شد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید برای اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید بر اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان ضمن احترام به مطالبات مردم باجدیت موضوع تحویل کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان را پیگیری کرده است.
مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روز‌های اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلت نظام، اگر بر حمایت از تولید خودروی داخلی تاکید دارند، پس نباید با واردات خودرو موافقت می‌کرد و حال اگر موافق واردات خودروست، پس دلیل مخالفت با واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال چیست؟
سمنان- معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه مردم کشورمان عفاف و حجاب را دوست دارند، گفت: مردم ایران از دستگاه قضایی مطالبه جدی در خصوص حجاب را دارند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مردم تخلفات شرکت های هواپیمایی را اطلاع دهند تا با آنها برخورد شود.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: صدا و سیما در بحث طرح فضای مجازی با مخالفان این طرح مصاحبه کرد، در صورتی که قانون‌مند کردن فضای مجازی مطالبه مقام معظم رهبری است.
شاهرود- مردم متدین شاهرود با حضور در نمازجمعه این هفته این شهر با حمل پلاکاردهایی بار دیگر مطالبه تجات شاهوار را از مسئولان استانی و کشوری خواستار شدند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کنار ۳۱۵ هزار میلیارد تومان یارانه‌ای که در سال آینده پرداخت می‌شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم ۱۲ قلم کالای اساسی را خریداری کنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و مطالبه رفع مشکل را دارند.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مطالبه مردم را برخورد قاطع با اغتشاشگران به خصوص آنهایی که جنایت کردند، دانست.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران آسیب‌های وارده به حوزه آموزش در دو سال کرونایی نیاز به مطالعه، برنامه ریزی و راهکار عملی دارد.
یک فعال سیاسی مطالبه اصلی مردم را ایجاد شرایط زندگی مطابق استانداردهای دنیا مطرح و در عین حال تاکید کرد که مردم با وجود همه انتقاداتی که دارند مایل نیستند یک بیگانه دوباره به حکومت بازگردد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مطالبه عمومی، برخورد جدی با عوامل دشمن و برهم زنندگان امنیت کشور است. لازم است هر چه سریع‌تر این اقدام صورت گیرد.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون ابعاد اغتشاشات اخیر را بررسی خواهد کرد، تاکید کرد که ردپای دشمن در اغتشاشات مشهود است و این رفتارهای خشونت آمیز با مطالبه مردم فاصله زیادی دارد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با اغتشاش گران مطالبه مردمی است، گفت: پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخورد می کند.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خواسته و مطالبه جدی مردم کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در بازار است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه گری مردم هم در حفظ محیط‌زیست افزایش یافته است و این موضوع به ما در حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
میامی- اهالی روستاهای کلاته‌های شرقی میامی مطالبه جدی ایجاد پاسگاه پلیس را دارند اما دولت از احداث پاسگاه کنار کشیده و مردم نیز شش سال معطل وعده های مسئولان شهرستانی و استانی مانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ