صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه محمدباقر قالیباف وارد کرمان شد .او در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. رئیس مجلس سپس برای بازدید از دو پروژه به زرند سفر کرد و شورای اداری شهرستان زرند به ریاست او برگزار شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس صربستان که در راس هیئتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
سفر نظارتی قالیباف به آذربایجان شرقی
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه ارتقای امنیت زنان، امنیت روانی زنان را در خانه و جامعه ارتقا می‌دهد»، گفت: بر اساس این لایحه ازدواج یا طلاق اجباری زنان ممنوع خواهد بود. هیچ شوهری نیز حق اخراج همسر خود از خانه را نخواهد داشت. اگر زنی با مخالفت ناموجهی برای سفر علمی، ورزشی و... به خارج از کشور مواجه شود، رأی قاضی می‌تواند برای سفر کافی باشد.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
رشت- «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی پنج شنبه به گیلان سفر می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس دوره‌ای هیات پارلمانی ایران در مجالس آسیایی (APA) گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه روسای مجالس ۷ کشور آسیایی برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به ترکیه می‌رود.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی دیدار و گفتگو کرد. احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار‌ها حضور داشتند.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است. وی همچنین با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
محمدباقر قالیباف بیان کرد: رئیس جمهور اعلام کردند که قصد شرکت در جلسه امروز مجلس را داشتند، اما چون سفر نخست وزیر ارمنستان به کشور پیش آمد، ایشان نتوانستند در جلسه استیضاح وزیر صمت حضور پیدا کنند.
شیراز - «محمدباقر قالیباف» روز پنجشنبه به شهرستان‌های لامرد و مهر سفر می‌کند.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد. نکته اما اینجا بود که میزبانش، هیچ اطلاعی از جایگاه و هویت او نداشت! منبع: آخرین خبر
پیرمرد لرستانی در جریان سفر قالییاف به لرستان می خواهد درد دلش را به رییس مجلس بگوید. استاندار لرستان تلاش می کند تا جلوی حرف زدن این پیرمرد را بگیرد!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۴۳۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۱ تن از ایشان وخیم است.
ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله
براساس شنیده‌ها با وجود نارضایتی‌ها و ایرادات مدیریتی که به ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس گرفته می‌شود و همچنین حواشی ماجرای سفر خانواده او به ترکیه که به سیسمونی گیت معروف شد، او برای رقابت در انتخابات جدید ریاست‌ مجلس رقیب قَدر و جدی ندارد.
آن طور که از نمایندگان جناح‌های مختلف مجلس شنیده می‌شود، به رغم همه واکنش‌های عمومی به ماجرای سفر جنجالی و همچنین همراهی برخی جناح‌های داخل مجلس و افرادی در داخل دولت در افشای این ماجرا و عمومی شدن آن، محمد باقر قالیباف برای یک سال دیگر هم در قامت ریاست مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ