پیشکسوت بوکس گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس، استخوان خردکرده ها، قهرمانان آسیا و نامداران بوکس و پیشکسوتان دور یک میز به عنوان اعضا شورای کمیته فنی جمع شدند و برای بوکس تصمیم گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
رئیس فراری اعتراف کرد که تیمش اشتباهات زیادی در گرندپری مجارستان مرتکب شد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح یکشنبه دستگیر شد.
واسور برنامه‌های فراری برای مدرنیزه کردن خودروی این فصل را فاش کرد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل جای پارک در تهرانپارس به همراه برادرش دست به جنایت زده است.
رئیس مرسدس بنز در مورد شایعاتی مبنی بر مذاکره با راننده فراری، شارل لکلرک، اظهار نظر کرد.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: در چند ماه گذشته اطلاعات ۶۵۰۰ شخص فاقد پرونده مالیاتی با گردش مالی مشکوک بیش از ۴ هزار هزار میلیارد تومان طی ۴ سال، به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.
اهواز - رئیس دادگستری مسجدسلیمان گفت: فردی در شهرستان مسجدسلیمان سه عضو خانواده خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.
تثبیت نرخ دلار سیاست باطلی بود که به نظر می‌رسید رئیس جدید بانک مرکزی نیز بر آن پافشاری دارد. محمدرضا فرزین در مصاحبه‌های گوناگون بر دلار ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی برای بورس تاکید کرد و این سیگنال منفی در حالی که دلار هر روز سقف‌های جدید قیمتی را در بازار آزاد می‌شکست سرمایه‌های زیادی را از بازار سرمایه فراری داد.
رئیس جدید فراری در مورد درگیری که بین مالکان فرمول یک و رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) رخ داد، صحبت کرد.
تبریز-رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری که با ضربات چاقو منجر به قتل مرد جوان 32 ساله شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان اقدامات خود را برای دستگیری قاتلی که از صحنه متواری شده بود را از همان شب حادثه آغاز کردند، اما چون این فرد هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش‌های کارآگاهان به نتیجه نرسید.
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.
رئیس تیم فراری در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک انتخاب شد.
رئیس فراری ایتالیا به شایعه اخراجش از این تیم برجسته فرمول یک واکنش نشان داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از عوامل کری خوانی در فضای مجازی و همچنین شناسایی یک قاتل فراری خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ