دو مربی فصل گذشته آلومینیوم اراک به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از چهره های نامدار فوتبال خوزستان به یاد بازیکن جوان صنعت نفت در یک مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.
حضور رشید مظاهری در نساجی یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالات است؛ گلر سابق استقلال حالا به مهدی رحمتی واشکان نامداری پیوسته است.
کرج- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه بسکتبال در البرز وجود دارد و از قدیم تاکنون مربیان بزرگ و نامداری در بسکتبال استان حضور داشته‌اند.
نامداری گفت: آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار قرار گرفته و وضعیت آبرسانی به شرایط عادی بازگشته است.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
آریگو ساکی، مربی نامدار ایتالیایی، در آستانه بازی با سیتی، به رئال هشدار داد مراقب ارلینگ هالند باشد.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
تیم ملی ایران امیدوار است با هدایت سرمربی جدید و نامدارش، اولین بازی سال ۱۴۰۲ را موفقیت پشت سر بگذارد.
دروازه‌بان آلومینیوم از اعتماد امیر قلعه‌نویی برای دعوت‌اش به تیم ملی تشکر کرد.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
مهدی تاج در سفر خارجی به سر می‌برد و هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص نشده است. بسیاری اما نام‌های مختلفی را برای نیمکت تیم ملی معرفی می‌کنند.
ناصر حجازی دروازه بان نامدار استقلال و یکی از محبوبترین فوتبالیست های ایران در بین هواداران آبی و قرمز است.
پیشکسوتان نامدار فوتبال ایران عصر امروز برای حضور در مراسم ختم مرحوم کریم باوی به شمال غرب تهران آمدند.
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
عملکرد درخشان پورحمیدی درون دروازه سبزپوشان اراکی ما را وادار به مصاحبه با اشکان نامداری، مربی گلر های این تیم کرد.
علی نامداری می‌گوید به دلیل بدعهدی استقلالی‌ها از آنها شکایت کرده و البته از توضیح درباره جزئیات موضوع خودداری کرد.
طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است.
نیمکت فولاد در بازی روز گذشته مقابل استقلال نفرات نامدار متعددی را به خود دید.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن باتجربه و بزرگ خود که دستمزد بالایی دریافت می کنند را بفروشد. کاهش سقف دستمزد در بارسلونا یک اقدام ضروری است.
مربی دروازه‌بان های تیم آلومینیوم اراک به تمجید از عملکرد حسین پورحمیدی پرداخت.
حریف مراکشی من، حریف خوب و نامداری بود و حریف ترک من، قهرمان جهان بود. حریف ازبک که شکست دادم دارنده طلای آسیا و رنک یک جهان بود.
بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بود، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است. لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ