ماتئوس کانیای برزیلی که فصل را در ولورهمپتون ادامه خواهد داد در پست خداحافظی خود از اتلتیکویی‌ها یک تکه سنگین به سیمئونه انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
رشت- رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی برای تقویت سازه‌ها و کیفی سازی ساختمان گفت: سیستم نظام مهندسی باید به سمت دانش بنیان سوق داده شود.
«ای او اس» (EOS) تولید سیستم ضد پهپاد ساخت استرالیا را با نام «اسلینگر» (Slinger) در کارخانه خود در کانبرا راه‌اندازی کرد.
در آزمایش‌ها، سیستم IVEWS توانسته است عملکرد بسیار موفقی داشته باشد و با تهدیدات رادیویی مدرن مقابله کند. قرار است این سیستم روی نسل کنونی و قبلی جنگنده F-۱۶ نیروی هوایی ایالات‌متحده نصب شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که کایل واکر ویژگی لازم برای بازی در سیستم مدنظر او برای تیمش را ندارد.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه ردیاب چشمی شدند که دارای دقت مکانی کمتر از یک درجه بینایی و دقت زمانی پانصد هرتز است.
زلاتان ابراهیموویچ، یک بار دیگر به قطر ادای احترام کرد و گفت که سیستم قطری ها بهتر از سوئد جواب داده است.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
حسین شریعتمداری: سیستم اطلاعاتی انگلیس تا مدت‌ها از بازداشت علیرضا اکبری بی‌خبر بود / او در بازجویی‌ها اطلاعاتی از سرنخ‌های MI ۶ در کشور‌های دیگر و سرپل‌های داخلی انگلیس در ایران داده است / اکنون نوبت انتقام به ما رسیده است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
درحقیقت مهدی تاج تقصیری ندارد. او اگر از دل یک سیستم سالم و روشن بالا می‌آمد یا باید تا امروز استعفا می‌داد و می‌رفت پی کارش یا باید توسط همان سیستم مجبور به پاسخگویی می‌شد. سیستمی که او را برکشیده است، هرچه هست، ربطی به فوتبال ندارد که اگر داشت با چنین فاجعه‌ای مواجه نمی‌شدیم.
«بارندگی‌های اخیر از دو جبهه وارد کشور شده؛ یکی از شمال و دیگری از پایین. برودتی که از شمال کشور یعنی از سیبری وارد شده تا ۱۵-۱۶ آذر تمام می‌شود. یعنی تهران آرام‌آرام از بارندگی خارج می‌شود.» این توضیحات را حسین اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران می‌دهد. او با اشاره به اینکه تا یک هفته دیگر هم خبری از باران نیست، درباره سیستم برودتی که به جنوب ایران رسیده است، توضیح می‌دهد: «سیستم جنوبی که فارس و خوزستان و بوشهر را دربرمی‌گیرد، هم تقریبا تا آخر هفته ادامه دارد و آن هم تمام می‌شود.»
با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟
خریدهای نامتوازنی که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت حالا برای سرمربی پرتغالی این تیم دردسر شده به گونه‌ای که تیم تحت مدیریت او با سیستمی بازی می‌کند که در دهه ۶۰ معروف بود!
امید نورافکن پس از گلزنی مقابل هوادار سمت نیمکت سپاهان رفت و شادی‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم تقسیم کرد.
رابرت مالی گفت در صورت حصول توافق برای بازگشت آمریکا به برجام، واشنگتن نمی‌تواند تضمین دهد دولت بعدی این کشور از آن خارج نخواهد شد. او گفت: من می‌توانم درک کنم چرا آن‌ها این تضمین را می‌خواهند، اما ما از لحظه شروع این مذاکرات در حدود یک سال و نیم پیش گفتیم که سیستم ما به این شکل کار نمی‌کند.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
سرمربی سنگال اعلام کرد که تیم او قصد دارد در بازی های دوستانه، از سیستم 5 دفاعه استفاده کند.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.
روزنامه اماراتی بازی دفاعی را تفکر اصلی فرهاد مجیدی معرفی و اعلام کرد که تیم جدید او هم با این تفکر به خوبی آشنا شده است.
با شروع سال ۱۴۰۱ نرخ بهره بین بانکی روند افزایشی به خود گرفته و به محدوده ۲۰٫۶۸ رسیده است. کارشناسان عقیده دارند که افزایش نرخ در میان‌مدت به نفع بورس است.
حجت‌الاسلام علیزاده گفت: اگر بناست نیروی انسانی جذب دولت شود اول سراغ امام جماعت بروند و او بین دو نماز اعلام کند که با این ویژگی‌ها ما برای مثلاً سیستم بانکی نیرو نیاز داریم، این روند موجب ارتقای جایگاه ائمه جماعت می‌شود
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ